Gjest malun Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Er du også mann? If the price is right. 0 Siter
Zirine Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Det finnes flere mannlige kjerringer enn man tror, de har bare mørkere stemme. Absolutt, absolutt. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 *Snøft* Jævla eseltryne. Ikke vær lei deg du. Du holder deg jo godt da. Snill og grei er du også. ) Skal du bake kake forresten? Skrekkøgla kommer vel? 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Jeg er også 27 - kjerring er jeg ikke. Forbinder det med sånne som gjør masse husarbeid og baker brødet sitt selv... 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 "kjempesprek for alderen" Det er når sånne betegnelser brukes at man føler seg gammel.. Eller enda verre; når andre sier "du holder deg godt.." *ler* Jepp, den med "du holder deg sannelig godt for alderen" fikk jeg slengt i trynet av en fyr her om dagen. Den sved, ja!! (Heldigvis er jeg blitt mer tykkhudet med åra ;o) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Føler meg akkurat passe med mine 33 år*s* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Jeg er også 27 - kjerring er jeg ikke. Forbinder det med sånne som gjør masse husarbeid og baker brødet sitt selv... De aller fleste her er vel rundt 26-40, med tyngden på tredvetallet. De som kaller oss for kjerringer, må være 18-åringer som ikke har tørt å svare på dette. Det er hvertfall lenge til jeg blir kjerring. *ler* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Ikke vær lei deg du. Du holder deg jo godt da. Snill og grei er du også. ) Skal du bake kake forresten? Skrekkøgla kommer vel? Jeg bedriver da ikke baking! *sjokkert* Skrekkøgla kommer IKKE, he he. 0 Siter
libra Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 *trekker kosen* :-) *snurp* Bare vær sånn du! Jeg har for øvrig bursdag dagen etter deg... bare så du vet det! 0 Siter
flisa Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 *snurp* Bare vær sånn du! Jeg har for øvrig bursdag dagen etter deg... bare så du vet det! jamen da så! Født i overvekten? :-)= 0 Siter
libra Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 jamen da så! Født i overvekten? :-)= Ehhh... nei, den kom liksom sånn etterhvert... snikende innpå *sukk* Jeg er i det minste ikke vekket! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Jepp, den med "du holder deg sannelig godt for alderen" fikk jeg slengt i trynet av en fyr her om dagen. Den sved, ja!! (Heldigvis er jeg blitt mer tykkhudet med åra ;o) Hehe Man får sørge for å ha en kommentar i bakhånd som svir litt mer tilbake :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.