Gå til innhold

Vondt kne


Gjest Fiffen

Anbefalte innlegg

For et par år siden fikk jeg en belastnigs skade i venstre knee. Nå blir det bare dårligere og dårligere. Har vært hos legen han sa: slark i kneleddet. Han vil heller ikke gi meg en henvisning til spesialist. Føler at jeg trenger det...I det siste har jeg kjent at det er leddbåndene som er vonde. Spesielt på kvelden.

Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å få en henvisning til spesialist, men regn med at det er lite å gjøre.

Trening har hjulpet meg mye. Det verste er å sitte lenge, da blir det vondt på kvelden, ja.. Prøv å ikke ha bena i samme stilling lenge av gangen. Sitter du i sofaen, ta bena opp i den, sitt med dem i kors, rette, osv.

Når du sier leddbånd, mener du på yttersidene? Det kan jo være snakk om betennelse i slimposene. Da kan ibux hjelpe en god del. Bare vær forberedt på at dette er kronisk og noe man må lære seg å leve med.. Men ta turen til spesialist først, om du kan få en henvisning.

Det går opp og ned med knærne mine, og jeg har i de siste årene lært meg hva jeg skal gjøre for å unngå smertene mest mulig, og hva jeg skal gjøre når de først oppstår. (Mest mulig bevegelse, og ibux på det verste..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...