veslo Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 1. Kor finn eg GRATIS bilete-program, (altså program til å sjå og redigere bilete i), på internett? 2. Kva skal eg gjøre meg når eg vil foreta ein gjenoppretting av pc-en? Blir alt sletta, eller kan ein gjenopprette eigne område, som f.eks c-stasjonen? Kjempe-glad for svar!!! 0 Siter
citoyen Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Bildevisning: ACDSee eller IrfanView. Bilderedigering: Paint Shop Pro eller GIMP. Søk etter disse programmene f.eks på www.download.com Gjenoppretting: Med slike gjenopprettings-CDer som ofte følger med PCer blir alltid C: slettet når du gjenoppretter. På mange systemer får andre partisjoner være i fred, men dette varierer, så kontakt leverandøren av maskinen for å få vite hvordan akkurat ditt system og din gjenopprettings-CD fungerer. 0 Siter
veslo Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Bildevisning: ACDSee eller IrfanView. Bilderedigering: Paint Shop Pro eller GIMP. Søk etter disse programmene f.eks på www.download.com Gjenoppretting: Med slike gjenopprettings-CDer som ofte følger med PCer blir alltid C: slettet når du gjenoppretter. På mange systemer får andre partisjoner være i fred, men dette varierer, så kontakt leverandøren av maskinen for å få vite hvordan akkurat ditt system og din gjenopprettings-CD fungerer. 0 Siter
Gjest share Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Bruk et fildelingsprogram som kazaa- www.kazaa.lite.com. Finn verdens beste bildebehandlingsprogram der som er adobe photoshop. søk i kazaa på swedish adobe, og du vil finne en svensk versjon der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.