Gå til innhold

Usunn oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Gjest Annelin

Når eg er sammen med kjæresten min så skader eg meg alltid tilfeldigvis eller har ondt noe sted.

Eg er ikke sånn som altid må ha oppmerksomhet eller skader meg ellers og eg lover at eg ikke gjør det med vilje!!

Så det må være ett av to:

1) at eg altid dulter borti ting, sier au og fortsetter og bare legger merke til at eg har skadet meg når eg er med han for han kommenterer det.

2) at eg gjør det ubevisst med vilje

Altså med å skade meg så mener eg ikke å skjære av puls årene eller no, bare dult borti hjørnet på et bord, ta på noe som er for varmt, falle, osv.

Helt små ting som går over med en gang.

Men eg begynner å bli ganske flau over det, han må jo tro at eg er den kløna, noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68499-usunn-oppmerksomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sikkert bare som meg. En dum uvane og ha, men slik er det bare... Du gir 100% til din kjære, men forventer 150% tilbake. Og ettersom din kjære ikke skjønner dette, så må du gjøre noe som får deg til å få denne oppmerksomheten, f.eks å dulte borti ting. Dett er noe din unnderbevisthet gjør helt automatisk. Selvfølgelig vil du ikke ha det slik, som du skrev, du føler deg litt dum. Men det er du som må gå inn i deg selv og bestemme deg for at nok er nok. Og du bør slutte, ellers kan kjæresten etterhvert begynne og tro at du bare klager... hele tiden! Den beskjeden fikk jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68499-usunn-oppmerksomhet/#findComment-323244
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...