Gjest Yumm Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Når du går fra jobben, hva er det første du gjør da? Det første jeg gjør når jeg setter meg i biler er å fise. Gjerne mange ganger hele veien hjem. Hva gjør dere? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Seriøst høy musikk og kjøre en laaang omvei hjem...jobber etter middager så det er deilig å komme hjem til nedlagte barn!! 0 Siter
flisa Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 hehe, jeg setter på radioen, fisen sparer jeg til jeg skal ha "mors stund" med avis på do :-)= 0 Siter
Jane Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Jeg har ikke bil, så jeg må gå til og fra jobben. Da går jeg _fort_ hjem, og når jeg kommer innafor døra slenger jeg ræva ned i sofaen her på datarommet. Fiser gjør jeg på jobben. 0 Siter
Nyco Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Har det fallt deg inn at din bekjennelse om dine kroppsfunksjone sorterer under "opplysninger man ikke ønsker om sin medmennesker"...? 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Ruller ned vinduet og tenner meg en røyk! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Begynner med en gang jeg setter meg i bilen å glede meg til 'bakken min'. Håper det er mange biler foran meg, så jeg får blåst ut all aggresjon og stress innen jeg når toppen etter å ha kjørt forbi hele hurven. Sprek bil og tofeltsvei så det er helt trygt. Men de som ikke har øya i speilet og fløtter seg sporenstreks over i det andre feltet, får beskjed ved lyssignal og etter to blink er det ett kraftig støt i hornet for å vekke mennesket. Hehe, elsker det! Ellers kjører jeg pent og rolig, men den utblåsningen må jeg ha. 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Jeg går de 20 skrittene fra jobben og hjem og slenger meg i sofaen for å ta en hvil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.