Gjest Kariann Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Hehe... prøv to bokser neste gang. En bra måte å kjenne om du begynner å bli bittelitt berusa er å reise seg opp fra godstolen og lukke øynene...hvis det meste snurrer rundt, bør en som er måteholden med alkohol kanskje ta det litt med ro...men ikke glem å nyte følelsen først, da ;o) Oki, det skal jeg huske til en annen gang! For dette må jeg jo prøve ut...tror jeg, da! ;-) Ha en god altomsnurrende helg, da! *klem* til gnaffel-laffelen (hva søren det er for no').. 0 Siter
andungen Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 så har h*an endelig slått ut håret og begynt å *leve* kos deg med cideren og nyt rusen..så lenge du tar konsekvensen av dine handlinger 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Susingen kommer ganske fort når en drikker på tom mage! Jeg vet, jeg leste feil i innlegget ditt. Trodde du skrev at man BURDE drikke på tom mage... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.