MaikenK Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 Kan noen si meg svaret på følgene gåte: Barn ler av det. Rema1000 har det Du møter det på toget Jeg blir sur av å vri det stakkars lille hodet mitt 0 Siter
afroman Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 heisann! Kan det være dårlig mat kanskje? 0 Siter
Paint Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 heisann! Kan det være dårlig mat kanskje? Denne gåten har florert leeeenge, og jeg satt og en gang og irriterte meg grundig over den .... En venninne av meg mente hun hadde svaret ... svaret er DET Men jeg er ennå ikke overbevist... 0 Siter
MaikenK Skrevet 22. august 2002 Forfatter Skrevet 22. august 2002 Tiedemann Han i sesam stasjon? Ja :-) Det høres riktig ut :-) Jippi!!!! 0 Siter
avil Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 Fast lavpris og dårlig kvalitet. Av fulle folk og barn skal du høre sannheten. 0 Siter
MaikenK Skrevet 22. august 2002 Forfatter Skrevet 22. august 2002 Fast lavpris og dårlig kvalitet. Av fulle folk og barn skal du høre sannheten. Det svaret var heller ikke så dumt egentlig......... 0 Siter
Lurveliten Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 Gåten er kjempegammel, og slik jeg hørte den for mange år siden så var den slik at voksne kommer på sykehus (ikke i fengsel) av det. Tror det har skjedd en feil et sted på veien... Men Tiedemann er ihvertfall svaret. Og hvorfor voksne kommer i fengsel av det, tja smugling..ehh... 0 Siter
afroman Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Denne gåten har florert leeeenge, og jeg satt og en gang og irriterte meg grundig over den .... En venninne av meg mente hun hadde svaret ... svaret er DET Men jeg er ennå ikke overbevist... Hei! Har du fått noe svar på gåten din enda? Jeg lurer veldig og det er mange med meg som gjør det også! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Hei! Har du fått noe svar på gåten din enda? Jeg lurer veldig og det er mange med meg som gjør det også! I was gonna use my brain but then I got high... I was gonna get up and solve the riddle but then I got high... My brain is still fucked up and I know why... 'cause I got high 'cause I got high 'cause I got high ;-) 0 Siter
afroman Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 I was gonna use my brain but then I got high... I was gonna get up and solve the riddle but then I got high... My brain is still fucked up and I know why... 'cause I got high 'cause I got high 'cause I got high ;-) u 2!? Thats good! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.