Jadada Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 I det siste har jeg opplevd å ha svettet veldig mye. Jeg svetter for det meste under armene, og da siler det bokstavelig talt. Det renner dråper nedover sidene på kroppen min. Det har vært ganske varmt i det siste, men jeg svetter usedvanlig mye. Dette kan umulig være normalt. Det oppstår for det meste når jeg er på skolen og i timene, og det er utrolig irriterende. Det virker nesten som om jeg begynner å svette mye når jeg tenker. (Det merket jeg i en mattetime!) Jeg er i en depresjon akkurat nå, kanskje det har noe med saken å gjøre? Jeg føler ikke noe spesiell angst når jeg er sammen med folk, kan bli litt nervøs sammen med jenter og folk jeg ikke kjenner så godt. Kanskje jeg har angst for å tenke? Kan ikke si at jeg har noen andre fysiske plager med kroppen. Håper og takker for et svar! 0 Siter
Gjest tod Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Du sier at du er i en depresjon nå; jeg antar da at du får behandling for denne? Nevn i så fall dette med svettingen for behandleren din. Det er vel ikke usannsynlig at dette kommer av angst, men overdreven svetting kan også skyldes somatiske forhold, derfor er det sikkert lurt at du tar dette opp med lege/behandler. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Jeg vet jeg svetter av psykiske grunner. Jeg går ikke på SSRI så det er ikke medisiner. Har oppdaget at det er i situasjoner hvor jeg må konsentrere meg/ta meg sammen hvor svettingen kommer. Kjenner da det renner nedover ryggen omtrent. Rett før har jeg vært kjølig og veltilpass. Ekkelt. Et eksempel. Satt hos legen. Samtalte rolig og følte meg vel. Så nevnte jeg et symptom som fikk han til å reagere. Han ville vite hvor ofte jeg hadde opplevd det. Vanskelig å si ikke sant. Hvor mange ganger de siste fem åra. Hvor mange ganger det siste året. Når skjedde det sist. Har noen vært sammen med deg når dette har skjedd. Pøste på med spørsmål. DA begynte svettinga. Hvis jeg sitter i en samtalesituasjon hvor jeg ikke er bekvem eller føler JEG må holde samtalen i gang, begynner svettinga også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.