Babuska1365380184 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 En anderledes blondinevits... En blondine kommer inn på ett bankkontor i Drammen og ber om få ett lån. Hun sier at hun skal nedover i Europa på forretningsreise i to uker, og trenger å låne 5000,- Banktjenestemannen sier at han behøver en form for sikkerhet for lånet. Blondinen gir ham da nøklene til en splitter ny Rolls Royce som står parkert på gaten utenfor banken. Dette fungerer greit, banken aksepterer bilen som sikkerhet for lånet. Banktjenestemannen og de andre i banken får seg alle en god latter på blondinens bekostning som bruker en Rolls til 1.8 millioner som sikkerhet for et lån på 5.000 kroner. Han kjører så bilen ned i bankens garasje og parkerer den der. To uker senere kommer blondinen igjen, betaler tilbake 5.000 pluss rente 31 kroner. Banktjenestemannen sier til blondinen: "Vi er meget fornøyd med at De ville låne hos oss, men vi er alle en smule forvirret ? Da de var borte sjekket vi Dem opp og oppdaget at De er multimillionær. Det som forvirrer oss er at De behøvde å låne 5.000 kroner ?" Blondinen svarer: "Hvor ellers i Drammen kan jeg parkere bilen min i to uker for 31 kroner ?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-325417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mut Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Sølve hadde giftet seg på nytt, og akkurat flyttet inn med sin nye kone i et tilårskomment hus på Bølevegen. Etter et par uker, oppdaget kjerringa at det hadde begynt å lekke fra rørene bak dusjkabinettet, så hun spurte sin mann: "Sølve! Det lekker fra rørene på badet. Kan ikke du fikse det?" "Hva i helvete?" svarte Sølve. "Hvem tror du jeg er? Plumbo-kongen, eller?" Dagene gikk, uten at rørene ble fikset, og kjerringa kom hjem fra jobb. "Batteriet på bilen er flatt!" sa hun. "Kan du ikke fikse det, Sølve?" Ja, men i svarte" svarte han. "Hvem tror du jeg er? Martin Schancke, eller ? Ennå noen dager gikk, og taket begynte å lekke etter et fryktelig regnvær. Kona var fortvilet, og sa til Sølve: "Sølve, det lekker fra taket Kan du ikke fikse dette?" Sølve ble rimelig irritert, og svarte "Fikse taket? Hvem tror du jeg er? Byggmester Bob, kanskje?" Etter er par uker kom Sølve hjem fra bingo'en i et kraftig regnvær, og han oppdaget at taket var tett. Det lakk ikke lenger. Han kledde av seg og gjorde seg klar for en dusj. Da oppdaget han at rørene var blitt fikset! Plutselig får han øye på kona, som parkerer bilen i oppkjørselen. Han løper ned, kun iført et badehåndkle, og roper til kjerringa: "Har du fått fikset bilen også? Hva med rørene og taket? Hvordan har dette gått til?" Kona lukker bildøra og svarer ham: "Du vet, Sølve. Her om dagen traff jeg på en meget hyggelig nabo, Johannes." "Han hjalp meg med taket, dusjen og bilen, så nå er alt i den skjønneste orden!" "Du verden!" utbrøt Sølve. "Hva skulle han ha for den jobben?" "Han sa det var greit. Jeg kunne enten bake ham en kake eller ha sex med ham i 2 timer!"svarte hustruen. Sølve strålte, og svarte "Hva slags kake bakte du til ham, da?" "Kake?" svarte kjerringa. "Hvem faen trur du jeg er? Ingerid Espelid, eller?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-325419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 *LOLOLOL* Den var hysterisk morsom !!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-325421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det der var en brunette!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-325427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Sølve hadde giftet seg på nytt, og akkurat flyttet inn med sin nye kone i et tilårskomment hus på Bølevegen. Etter et par uker, oppdaget kjerringa at det hadde begynt å lekke fra rørene bak dusjkabinettet, så hun spurte sin mann: "Sølve! Det lekker fra rørene på badet. Kan ikke du fikse det?" "Hva i helvete?" svarte Sølve. "Hvem tror du jeg er? Plumbo-kongen, eller?" Dagene gikk, uten at rørene ble fikset, og kjerringa kom hjem fra jobb. "Batteriet på bilen er flatt!" sa hun. "Kan du ikke fikse det, Sølve?" Ja, men i svarte" svarte han. "Hvem tror du jeg er? Martin Schancke, eller ? Ennå noen dager gikk, og taket begynte å lekke etter et fryktelig regnvær. Kona var fortvilet, og sa til Sølve: "Sølve, det lekker fra taket Kan du ikke fikse dette?" Sølve ble rimelig irritert, og svarte "Fikse taket? Hvem tror du jeg er? Byggmester Bob, kanskje?" Etter er par uker kom Sølve hjem fra bingo'en i et kraftig regnvær, og han oppdaget at taket var tett. Det lakk ikke lenger. Han kledde av seg og gjorde seg klar for en dusj. Da oppdaget han at rørene var blitt fikset! Plutselig får han øye på kona, som parkerer bilen i oppkjørselen. Han løper ned, kun iført et badehåndkle, og roper til kjerringa: "Har du fått fikset bilen også? Hva med rørene og taket? Hvordan har dette gått til?" Kona lukker bildøra og svarer ham: "Du vet, Sølve. Her om dagen traff jeg på en meget hyggelig nabo, Johannes." "Han hjalp meg med taket, dusjen og bilen, så nå er alt i den skjønneste orden!" "Du verden!" utbrøt Sølve. "Hva skulle han ha for den jobben?" "Han sa det var greit. Jeg kunne enten bake ham en kake eller ha sex med ham i 2 timer!"svarte hustruen. Sølve strålte, og svarte "Hva slags kake bakte du til ham, da?" "Kake?" svarte kjerringa. "Hvem faen trur du jeg er? Ingerid Espelid, eller?" heheheheh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-325470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Sølve hadde giftet seg på nytt, og akkurat flyttet inn med sin nye kone i et tilårskomment hus på Bølevegen. Etter et par uker, oppdaget kjerringa at det hadde begynt å lekke fra rørene bak dusjkabinettet, så hun spurte sin mann: "Sølve! Det lekker fra rørene på badet. Kan ikke du fikse det?" "Hva i helvete?" svarte Sølve. "Hvem tror du jeg er? Plumbo-kongen, eller?" Dagene gikk, uten at rørene ble fikset, og kjerringa kom hjem fra jobb. "Batteriet på bilen er flatt!" sa hun. "Kan du ikke fikse det, Sølve?" Ja, men i svarte" svarte han. "Hvem tror du jeg er? Martin Schancke, eller ? Ennå noen dager gikk, og taket begynte å lekke etter et fryktelig regnvær. Kona var fortvilet, og sa til Sølve: "Sølve, det lekker fra taket Kan du ikke fikse dette?" Sølve ble rimelig irritert, og svarte "Fikse taket? Hvem tror du jeg er? Byggmester Bob, kanskje?" Etter er par uker kom Sølve hjem fra bingo'en i et kraftig regnvær, og han oppdaget at taket var tett. Det lakk ikke lenger. Han kledde av seg og gjorde seg klar for en dusj. Da oppdaget han at rørene var blitt fikset! Plutselig får han øye på kona, som parkerer bilen i oppkjørselen. Han løper ned, kun iført et badehåndkle, og roper til kjerringa: "Har du fått fikset bilen også? Hva med rørene og taket? Hvordan har dette gått til?" Kona lukker bildøra og svarer ham: "Du vet, Sølve. Her om dagen traff jeg på en meget hyggelig nabo, Johannes." "Han hjalp meg med taket, dusjen og bilen, så nå er alt i den skjønneste orden!" "Du verden!" utbrøt Sølve. "Hva skulle han ha for den jobben?" "Han sa det var greit. Jeg kunne enten bake ham en kake eller ha sex med ham i 2 timer!"svarte hustruen. Sølve strålte, og svarte "Hva slags kake bakte du til ham, da?" "Kake?" svarte kjerringa. "Hvem faen trur du jeg er? Ingerid Espelid, eller?" Morsomt at det var på Bølevegen for der er jo samtlige hus i elendig forfatning ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-325762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Knallbra! Jeg har jo sagt at blondiner er smarte... *ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68881-en-annerledes-blondine/#findComment-326998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.