Gå til innhold

FU: Låner du bøker på biblioteket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Nei, jeg har ikke vært på biblioteket (unntatt universitetsbibliotek) siden jeg var 12 år gammel. Jeg kjøper heller bøkene.

Jeg låner først og kjøper de som var så bra at jeg vil ha i hylla. Etterhvert er imidlertid det blitt så mange at jeg ikke har plass til mer.

Så nå kjøper jeg bare fagbøker. Bruksbøker med andre ord.

Samme med VHS/DVD. Er jo begrensa hva du kan oppbevare. Kjøper KUN de som jeg vil se mange ganger.

Jepp, som regel 10 eksemplarer av "Trist som faen" og 10 pekebøker.

Pekebøker er fine. Er de de som man fører pekefingeren bortover?

Leer du på munnen når du leser? Det har jeg begynt med. Også visker jeg liksom; helt uforståelig selvfølgelig. Også ler jeg skrekkelig høyt hvis det er noe morsomt, bare for å tilkalle oppmerksomhet. Det tror jeg at jeg har lært av nanna. Kan det stemme?

Bortsett fra at hu fiser da, nå hun vil ha oppmerksomhet.

Pekebøker er fine. Er de de som man fører pekefingeren bortover?

Leer du på munnen når du leser? Det har jeg begynt med. Også visker jeg liksom; helt uforståelig selvfølgelig. Også ler jeg skrekkelig høyt hvis det er noe morsomt, bare for å tilkalle oppmerksomhet. Det tror jeg at jeg har lært av nanna. Kan det stemme?

Bortsett fra at hu fiser da, nå hun vil ha oppmerksomhet.

Nei, jeg hverken hvisker eller fiser mens jeg leser (ok, da, en liten smyger dann og vann får jeg innrømme). Det siste nye jeg har begynt med nå er at jeg brøler høyt og lenge samtidig som jeg leser. Dette er veldig effektivt og jeg er jo en løve, så jeg kler det.

Annonse

Jeg vet ikke hvor biblioteket _er_ engang! Hvis det hadde vært meningen at jeg skulle gå dit, så hadde nok Gud pekt ut veien for meg. Dessuten; vi materialistisk orienterte personer _kjøper_ bøker - vi låner ikke.

Kan da vel ikke kjøpe alle bøkene jeg vil lese? Tror du jeg bor i et slott med hyller både her og der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...