Gå til innhold

FU: Hva broderer du nå? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Svigers

Masse på gang!!! Et stort bilde av en fasan blandt markblomster (snart ferdig), en klovn med tåre som renner på kinnet (tror aldri jeg blir ferdig), 8 små runde bilder med sopp på (ferdig med 5), en julekalender (må bli ferdig!), et digert jaktbilde (har brodert 5 sting..) og så har jeg liggende et bilde av kongeparet jeg sliter med (tegnet på frihånd - ikke bare enkelt med fargene - til besta).

Puh! :o)

Jeg simpelthen eelsker å drive med broderier. Nå har jeg et storprosjekt på gang.

12 spisesutestoler skal få nyt trekk. Håndbrodert, med motiv fra barokken.Både sete og rygg selvsagt.

Borderer med perlesting, så det tar litt tid, men gurimalla så fint det blir.

Anbefaler alle andre å gjøre det samme.

Jeg simpelthen eelsker å drive med broderier. Nå har jeg et storprosjekt på gang.

12 spisesutestoler skal få nyt trekk. Håndbrodert, med motiv fra barokken.Både sete og rygg selvsagt.

Borderer med perlesting, så det tar litt tid, men gurimalla så fint det blir.

Anbefaler alle andre å gjøre det samme.

Får man "gratis" massasje" i rumpe og rygg av perlesting tror du? Hvis man er av den urolige typen, selvsagt.

Får man "gratis" massasje" i rumpe og rygg av perlesting tror du? Hvis man er av den urolige typen, selvsagt.

Aner ikke,men i år 2094,når jeg blir ferdig,kan du få komme å prøvesitte:-)

Faen,må krype til korsetnå,(tenk om du kom en tur)jeg kan ikke brodere,kan ikke strikke eller hekle heller. Er et vrak på sånne ting.*s*

Men jeg ER god å gi massasje!!

Annonse

Nå? Veeel..... Jeg begynte på et ulvemotiv for to år siden. Jeg er fortsatt ikke ferdig...*sukk*

Et motiv fra Eva Rosenstrand som datteren min skulle ha på rommet sitt fra hun var nyfødt. Jeg er nesten ferdig nå, men datteren min har rukket å bli 10 år allerede.

Mange og mange......

Akkurat nå er de 2 broderiene som er påbegynt lagt til sides, mens jeg utforsker kunststrikk.

Det ene broderiet er en juleduk, som jeg begynte på i vinter og et lite bilde med motiv av hus.

Liker godt å brodere og har til nå brodert et stort bilde 50x60cm, med valper og andunger, juleduk, adventskalender og flere små motiver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...