Lil_Uglina Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... For cirka tre uker siden ble jeg voldtatt av en type.... Det skjedde flere ganger, samme kvelden, og han tvang meg til å gjøre det igjen neste morgen....Han var ikke akkurat norsk, så jeg er livredd for at han kan ha hatt noen sykdommer... Men jeg er redd for å gå til legen. Vil ikke at hun skal røre meg.. der... er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68998-veldig-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du burde fortelle dette til noen(lege f.eks).Bli undersøkt også. Det vil nok bli tøft for deg,,men ikke gå å bær på det,det blir i allefall ikke å gjøre ting lettere. Prøv også å skriv på Overgrepsforumet.Der kan du få flere råd,og mye støtte!Jeg øsnker deg velkommen dit i allefall,det vet jeg at de andre gjør også! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68998-veldig-redd/#findComment-326678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tussi18 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg ville prøvd så godt jeg kunne å fortelle det som har hendt til noen voksne (eller dersom du allerede er voksen), en venninne eller noen en stoler på. Så kan vedkomende du forteller dette til, støtte og hjelpe deg best mulig, og få deg med til lege. Kanskje det ville vært lettere dersom du ikke dro alene. Jeg tror nok at det beste (og om ikke det eneste riktige, sånn sett) er å gå til legen. Jeg aner ikke hva som skjed hos legen, men jeg tror kanskje at de foretar en gyn. undersøkelse, for å finne ut om alt er i orden (for å si det på den måten). Uff....blir så sint når jeg leser hva som skjedde. Er så jævla urettferdig. Og det verste er at det skjer så jævla ofte også. Har opplevd at en venninne av meg ble voldtatt (eller delvis voldtatt) av en bekjent, og selv om det ikke skjedde noe med meg.....så har jeg likevel hatt det jævlig i ettertid. Og ikke bare meg (selvfølgelig), også familie til hun som var offer har hatt det tøft. Nå er heldigvis ting bedre. Håper du tørr å gå til legen. Om du gjør det, så har du en god sjangse til å straffe han som gjorde det. Da har en bevis, og kan ta han som gjorde det, og da får han som fortjent. Ingen skal (bør) slippe unna med sånne ting. Men dessverre er det veldig ofte ofrene som straffes i sånne saker (de straffes ved at de sliter veldig i ettertid), mens gjerningsmennene går "fri som fuglen"...som om ingenting har hendt. Du vil vel ikke at han som gjorde det skal få slippe unna??? (håper inderlig ikke det). Uansett.....jeg ønsker deg lykke til videre....og så håper jeg virkelig at du tørr (selv om det nok er vanskelig) å gå til lege og fortelle om det. Husk: du kan ta med deg noen du stoler på,slik at du slipper det alene. Ville kanskje hjulpet(?). Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68998-veldig-redd/#findComment-326682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.