Lil_Uglina Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... For cirka tre uker siden ble jeg voldtatt av en type.... Det skjedde flere ganger, samme kvelden, og han tvang meg til å gjøre det igjen neste morgen....Han var ikke akkurat norsk, så jeg er livredd for at han kan ha hatt noen sykdommer... Men jeg er redd for å gå til legen. Vil ikke at hun skal røre meg.. der... er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68998-veldig-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du burde fortelle dette til noen(lege f.eks).Bli undersøkt også. Det vil nok bli tøft for deg,,men ikke gå å bær på det,det blir i allefall ikke å gjøre ting lettere. Prøv også å skriv på Overgrepsforumet.Der kan du få flere råd,og mye støtte!Jeg øsnker deg velkommen dit i allefall,det vet jeg at de andre gjør også! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68998-veldig-redd/#findComment-326678 Del på andre sider Flere delingsvalg…