andungen Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 man kunne være evig beruset uten å bli alkoholiker.. men det ville kanskje bli kjedelig i lengden? (etter den søte kløen kommer den sure svien liksom?) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Å være "high on life" er ikke så aller verst det heller:-) Ingen hangover, rusmisbruk eller dårlig ånde.. 0 Siter
andungen Skrevet 24. august 2002 Forfatter Skrevet 24. august 2002 Å være "high on life" er ikke så aller verst det heller:-) Ingen hangover, rusmisbruk eller dårlig ånde.. hehe..jo uten dårlig ånde..ja, har du noen oppskrift? hvordan får du det til (uten alkohol eller andre rusmidler?) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 hehe..jo uten dårlig ånde..ja, har du noen oppskrift? hvordan får du det til (uten alkohol eller andre rusmidler?) Det er å sette pris på de små ting, glede seg over hvor bra man egentlig har det og tenke positivt:-) Egentlig har man det veldig bra, men man ser det ikke for store og små vaner/problemer/vanskeligheter etc.. Jeg kan skrive mye om det her for jeg har fått "åpnet" øynene etter en hendelse i livet mitt. Det er ofte noe sånt som skjer før man "oppdager" hvor bra man egentlig har det og hvor mange bagateller man omgir seg med:-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Jeg har nettopp blitt student, og har vært evig beruset en stund. ganske sliten nå ja. men i morgen er det på'm igjen 0 Siter
Gjest goody Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Det er å sette pris på de små ting, glede seg over hvor bra man egentlig har det og tenke positivt:-) Egentlig har man det veldig bra, men man ser det ikke for store og små vaner/problemer/vanskeligheter etc.. Jeg kan skrive mye om det her for jeg har fått "åpnet" øynene etter en hendelse i livet mitt. Det er ofte noe sånt som skjer før man "oppdager" hvor bra man egentlig har det og hvor mange bagateller man omgir seg med:-) sover du ikke,Du la deg for en time eller 2 siden 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 sover du ikke,Du la deg for en time eller 2 siden gjorde jeg???? hmm. nei, jeg er våken, om ikke helt klarsynt så..:-) 0 Siter
Gjest goody Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 gjorde jeg???? hmm. nei, jeg er våken, om ikke helt klarsynt så..:-) joda du sa natta på Dol chatten 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 joda du sa natta på Dol chatten Næhæ! Jeg snakket jo ikke med noen der da *grubler* Nå tuller du fælt:-) 0 Siter
Gjest goody Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Næhæ! Jeg snakket jo ikke med noen der da *grubler* Nå tuller du fælt:-) nei, du sa natta,du skulle chatte på en annen kanal mns eller noe 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 nei, du sa natta,du skulle chatte på en annen kanal mns eller noe Begynner vel å bli gammal for det stemmer det..:-) Men jeg gikk og la meg til slutt da -før deg tydeligvis*s* Ny dag, nye muligheter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.