Gjest trixus Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Skal en tur til Oslo i neste uke, og kunne i den forbindelse tenke meg å shoppe litt klær. Hvor finner jeg klær i store størrelser til ei sporty, men litt rund jente/dame på 35? 0 Siter
Gjest tenåring Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Tango.... hmms.... kanskje ikke helt 35-åring klær, men.... Gå oppover karl johan og prøv deg fram i de forskjellige butikkene, ta oxo en tur innom oslo s 0 Siter
Altman Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Tango.... hmms.... kanskje ikke helt 35-åring klær, men.... Gå oppover karl johan og prøv deg fram i de forskjellige butikkene, ta oxo en tur innom oslo s Karl Johan og Oslo City er de absolutt verste stedene å handle på, med mindre du ikke MÅ handle på Cubus, Dressmann eller lignende. Jeg mener, hvorfor drar man til Oslo for å handle på Cubus? De butikkene finner man jo overalt. 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Karl Johan og Oslo City er de absolutt verste stedene å handle på, med mindre du ikke MÅ handle på Cubus, Dressmann eller lignende. Jeg mener, hvorfor drar man til Oslo for å handle på Cubus? De butikkene finner man jo overalt. Det som er bra er vel variasjonen, her finner du f.eks. Cubus og Hugo Boss i samme kvartal. 0 Siter
Altman Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Det som er bra er vel variasjonen, her finner du f.eks. Cubus og Hugo Boss i samme kvartal. Joa, men da er Bogstadvn bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.