Gå til innhold

Hvor mye er det meste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tonette

5

• Streken

5

• Ulv I Faarikaal

5

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Helt enig, jeg tipper lotto og viking, kr 60 pr uke.

Lotto og Joker på oss. En 50-lapp har vi råd til å tape. Det er nok snart vår tur. Men etter å ha sett sånne lotto-millionær-dokumentarer flere ganger begynner jeg å tvile på at vi er riktige typer til å vinne... Det er liksom kun én type folk som vinner, ser det ut til :)

Annonse

Vant 70.500,- i Lotto for fire år siden. Takket være at jeg var ærlig overfor sosialkontoret mht. at jeg hadde vunnet, snørte de igjen pengesekken fort som tusan og det var slutt på all hjelp derfra. Det hadde tatt dem fire uker å bestemme om jeg hadde rett på sosialhjelp, det tok dem to timer å stoppe utbetalingene...

Så om du vinner en større sum og er avhengig av det offentlige - ikke si noe!

Jeg vant en tur til Portugal på jobben for fem år siden.

Ellers så har jeg vunnet 100 på skrapelodd for en del år siden. Lotto har jeg_aldri_vunnet ei krone på, selv om jeg har tippet min faste rekke i sikkert 15 år. Velger å tro at når jeg først vinner i lotto, så vinner jeg myyyyye :-)

Kjærlighteslivet mitt er forresten ganske bra ;-)

Ulv I Faarikaal

Lotto og Joker på oss. En 50-lapp har vi råd til å tape. Det er nok snart vår tur. Men etter å ha sett sånne lotto-millionær-dokumentarer flere ganger begynner jeg å tvile på at vi er riktige typer til å vinne... Det er liksom kun én type folk som vinner, ser det ut til :)

Litt underlig at det så mange eldre som vinner syns jeg, men de er vel godt representert i brukergruppen.

Litt underlig at det så mange eldre som vinner syns jeg, men de er vel godt representert i brukergruppen.

Rart hvor mange uføretrygdede personer som røyker som vinner, sier jeg... Mon tro de ikke trenger pengene til noe mer fornuftig enn tipping og røyk.

Jeg vant 5000kr på et flaxlodd i -93. Da jobbet jeg i en kiosk. Det var så stille og rolig på jobb, og jeg kjedet meg. Så jeg kjøpte et lodd i bursdagspresang til meg selv. Jeg trodde ikke mine egne øyne da det var 3 x 5000 på loddet.

Pengene kom godt med, for jeg hadde ikke råd til å reise på ferie. Men med den uventede summen fikk jeg råd til å reise til Frankrike. Helt topp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...