Gå til innhold

Hvor mye er det meste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

Jeg vant 5000kr på et flaxlodd i -93. Da jobbet jeg i en kiosk. Det var så stille og rolig på jobb, og jeg kjedet meg. Så jeg kjøpte et lodd i bursdagspresang til meg selv. Jeg trodde ikke mine egne øyne da det var 3 x 5000 på loddet.

Pengene kom godt med, for jeg hadde ikke råd til å reise på ferie. Men med den uventede summen fikk jeg råd til å reise til Frankrike. Helt topp :)

Ehem, da jeg jobbet i kiosk hendte det at jeg skrapte lodd og betalte etterpå. Ikke akkurat lov, men.... Du har vel ikke like dårlig moral? Mistenker deg.. :)

Det gikk ikke helt opp i opp for meg da men, det ble jo betalt. Det dreide seg vel om rundt 100 kroner til slutt. Det var det nærmeste jeg kom spillegalskap, tror jeg.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tonette

5

• Streken

5

• Ulv I Faarikaal

5

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Rart hvor mange uføretrygdede personer som røyker som vinner, sier jeg... Mon tro de ikke trenger pengene til noe mer fornuftig enn tipping og røyk.

He-he. De har kanskje ikke noe annet å leve for ? En gammel gubbe sa til meg engang at hvis han ikke fikk ha røyken, lottoen og bingoen, kunne han like gjerne dø.

He-he. De har kanskje ikke noe annet å leve for ? En gammel gubbe sa til meg engang at hvis han ikke fikk ha røyken, lottoen og bingoen, kunne han like gjerne dø.

Uffda. Et trist stykke Norge det der.

Det er nok bare at det er de som ikke har vett nok til å si nei til intervjuer og tv-program -så vi får inntrykk av at det bare er de som vinner. Eller...? Håper noen på Norsk tipping snart forteller dem at de ikke tar seg spesielt godt ut hverken i aviser eller tv.

Ehem, da jeg jobbet i kiosk hendte det at jeg skrapte lodd og betalte etterpå. Ikke akkurat lov, men.... Du har vel ikke like dårlig moral? Mistenker deg.. :)

Det gikk ikke helt opp i opp for meg da men, det ble jo betalt. Det dreide seg vel om rundt 100 kroner til slutt. Det var det nærmeste jeg kom spillegalskap, tror jeg.

Mulig jeg skrapte først og betalte etterpå jeg også, men jeg syntes ikke at det spilte så stor rolle for jeg betalte jo alltid da.

Men kundene fikk ikke lov til å krite!

Annonse

Mulig jeg skrapte først og betalte etterpå jeg også, men jeg syntes ikke at det spilte så stor rolle for jeg betalte jo alltid da.

Men kundene fikk ikke lov til å krite!

Puster lettet ut..

Det er faktisk helt ulovlig det vi gjorde da -men det er vel snart foreldet... :)

Og jeg vant engang en halv gris. Fyfaen for en nedtur, men muttern blei veldig glad da.

Modern blei veldig glad for både fenalåret og kaffekanna. Dette var rett før jul. Like greit det at det ikke var penger, var ikke så mye å bruke penger på den tida, på det stedet..

Fyttikatta.. håper grisen var slakta da? Ikke sånn at dere var to som hadde bingo og måtte dele premien lissom?

Puster lettet ut..

Det er faktisk helt ulovlig det vi gjorde da -men det er vel snart foreldet... :)

Ja, huff, jeg er visst kriminell. Har kjørt for fort også jeg. Drukket hjemmebrent har jeg også(ikke mens jeg kjørte altså)

Men ellers er jeg snill og grei :)

Modern blei veldig glad for både fenalåret og kaffekanna. Dette var rett før jul. Like greit det at det ikke var penger, var ikke så mye å bruke penger på den tida, på det stedet..

Fyttikatta.. håper grisen var slakta da? Ikke sånn at dere var to som hadde bingo og måtte dele premien lissom?

Jo, vi måtte desverre dele'n i to selv. Heldigvis slapp jeg å gå hjem med to stirrende griseøyne på meg - desverre måtte jeg overleve endel skjitlukt.

Dessuten var det ikek bingo, jeg vant på årer - i kirka. Ja, nå tenker jeg du blei sjokka ja.

Annonse

Jo, vi måtte desverre dele'n i to selv. Heldigvis slapp jeg å gå hjem med to stirrende griseøyne på meg - desverre måtte jeg overleve endel skjitlukt.

Dessuten var det ikek bingo, jeg vant på årer - i kirka. Ja, nå tenker jeg du blei sjokka ja.

Ja, det er mange som har ei fortid i kirka. Og jeg har absolutt inntrykk av at kirka ei heller er forskånet for griser...

Woops jeg har visst også smakt hjemmebrent.. Sikkert foreldet det også.

Det må vel være foreldet for meg også. Det er sikkert 15 år siden sist. Nå orker jeg ikke tanken på hjemmebrent engang.

Jeg var 16 år første gang jeg drakk HB. Det var det som var lettest å få tak i.

Ja, det er mange som har ei fortid i kirka. Og jeg har absolutt inntrykk av at kirka ei heller er forskånet for griser...

Det er mitt inntrykk også - men bare så det er sagt - jeg holder meg unna denslags nå altså. Jeg er da for pokker i et stabilt samboerskap.

Det må vel være foreldet for meg også. Det er sikkert 15 år siden sist. Nå orker jeg ikke tanken på hjemmebrent engang.

Jeg var 16 år første gang jeg drakk HB. Det var det som var lettest å få tak i.

Jeg fikk det servert på en fest i utkant-Norge -hadde aldri smakt sånt før, vi hadde jo ikke sånt midt i Oslo. :)

Jeg kastet opp hele natten og ble tvunget i melk, for det hjalp visst så bra sa de som bodde der...

Jeg fikk det servert på en fest i utkant-Norge -hadde aldri smakt sånt før, vi hadde jo ikke sånt midt i Oslo. :)

Jeg kastet opp hele natten og ble tvunget i melk, for det hjalp visst så bra sa de som bodde der...

hehe... jeg hadde også kastet opp dersom noen hadde tvunget i meg melk. Men hjemmebrenten hadde jeg ingen problemer med. Hadde alltig full kontroll, fordi jeg klarer bare ikke å drikke mer når jeg har fått nok, så da går jeg over til vann, og holder ut hele kvelden/natta.

Det er mitt inntrykk også - men bare så det er sagt - jeg holder meg unna denslags nå altså. Jeg er da for pokker i et stabilt samboerskap.

Nå er dette jo et helseforum, så sånne innrømmelser kommer jo stadig vekk. Har du innrømt det på psyk.forumet? Eller fornekter du det litt?

hehe... jeg hadde også kastet opp dersom noen hadde tvunget i meg melk. Men hjemmebrenten hadde jeg ingen problemer med. Hadde alltig full kontroll, fordi jeg klarer bare ikke å drikke mer når jeg har fått nok, så da går jeg over til vann, og holder ut hele kvelden/natta.

Akk, du sunne sjel...

Nå drikker ikke jeg heller mer forresten, så alt i alt har vi sikkert drukket like mye :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...