Gå til innhold

Hvor mye er det meste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tonette

5

• Streken

5

• Ulv I Faarikaal

5

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Uffda. Et trist stykke Norge det der.

Det er nok bare at det er de som ikke har vett nok til å si nei til intervjuer og tv-program -så vi får inntrykk av at det bare er de som vinner. Eller...? Håper noen på Norsk tipping snart forteller dem at de ikke tar seg spesielt godt ut hverken i aviser eller tv.

Er det bare "pene" mennesker som bør stå frem i media?

Bør ikke mediene gjenspeile virkligheten?

kjerringskinn

Faktisk slo jeg persen i Lotto i går. To av rekkene hadde 5 rette, så med en innsats på kr 30 er jeg nå lykkelig innehaver av 490 kroner!

Likevel tror jeg tippepremien fra for bortimot 30 år siden var større....Den gangen det het 1 X 2 og kostet 50 øre rekka. Jeg fikk tippe en egen rekke hos bestefar, system med tre halvgarderinger. Dette vinner du aldri noe på sa bestefar, men han tok grundig feil. Det var han som ikke vant noe den uka. De 29 kronene jeg vant da vil nok alltid være det største beløpet jeg har vunnet ;-)

Jeg har vunnet 500 kr noen ganger på skrapelodd.. noen hundre kroner i Lotto.. 3500 på radiobingo for endel år siden.. og venter bare på at jeg skal få de 7 rette tallene i Lotto en gang i nær framtid.. Den uka jeg vinner tenkte jeg at det skal være Gull-lotto, og at jeg skal være den eneste med 7 rette ;) Whiii - det hadde vært noe :) *drømmer*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...