Simone Skrevet 17. oktober 2000 Del Skrevet 17. oktober 2000 Hei ! Min datter er 8 år og sengevæter, hun har fått alternativ medisin mot dette. Jeg lurer imidlertid hva slags virkning dette midlet som heter Causticum D-12 er ? Hun skal legge fire slike hvite piller under tunga. Takknemlig for svar ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soli Skrevet 18. oktober 2000 Del Skrevet 18. oktober 2000 Causicum er et homeopatisk middel. D12 er potensen, eller styrken, midlet blir gitt i. Er midlet foreskrevet av en homeopat MNHL? I så fall kan hun ta midlet uten bekymring. Er det ikke det, ville jeg snakket med en homeopat MNHL for å sikre at symptombildet stemmer med det til Causticum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Kjære cas. Causticum er et homeopatisk legemiddel og D12 angir fortynningen av stoffet. Innen homeopati forsøker terapeuten å finne et av nærmere 2000 homeopatiske midler som passer med pasientens symptomer. I løpet av noen uker vil dere kunne se om dette har noen effekt og jeg råder deg til å skrive dagbok slik at du kan melde tilbake til homeopaten. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.