Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

HJELP?!?!

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har en depresjon som har utartet seg til at jeg kun føler et stort tomrom og motstand, og nå vil jeg bare at det vonde skal skje meg. For jeg tror ikke jeg vil føle noe allikevel. Jeg vil i koma, jeg vil skikklig skade meg...Eg er so sint på at ting skal være som dei er.

Eg får kjeft på den nye jobben min (som eg kun har vore på i 2 dagar) fordi eg blir så stressa og då gjer eg lett feil. Og eg blir skikklig frustrert fordi eg føler at eg ikkje klarer å gi dei krava som mora til arb. givaren min legger i mine skuldre. Det er nesten slik at jeg må være opplært før jeg har begynt.

Og så er det økonomien som har kommet litt i klem. Lappen nærmer seg, men jeg har dårlig råd.

Samtidig har en kontaktperson flyttet, og jeg var tilfeldigvis litt betatt av ham. Han var liksom den beste kontakpersonen en kan ønske seg, en som gav deg tid og forståelse. Ikke av den typen at: "Jeg-har-alltid-rett, det-du-sier-er-ikke-verdt-å-høre-på - typen!". Men nå har han flyttet, og eg føler at eg er så dum som i det heile tatt begynte å like han, for eg klarer ikkje glemme han. Før han reiste hadde eg veldig lyst til å fortelle han at eg hadde lyst til å kjenne han enda, at eg gjerne kunne tenke meg å holde kontakt med han, men HALLO! Det hadde sikkert blitt veldig flaut.

Så nå går jeg her. Ikke går jeg skule mer enn en gang i uka (jaja...det er jo noe da), og økonomien skranter, psyken min er dårlig (pga. jeg har lyst til å skade meg selv) og moren til arb. giveren min skjefer så forferdelig...Hallo!

Jeg kommer til å få skikklig anfall av nedbrutthet, for det har skjedd før når jeg har følt at alt presser på.

Hva skjer videre med meg?

Det er sikkert lite fint å gjøre...så jeg er liksom litt bekymret...

Mvh anonym_1784

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69411-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...