Gå til innhold

kjøpe broderi over nettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her, for eksempel: http://www.korssting.dk/shop/default.asp?SetLng=2

Det var så mange fine julekalendere der, så jeg nesten må vurdere om jeg skal lære meg å sy :-)

Lære deg å sy.....???? Jeg er helt sikker på at korssting kan alle som vil klare! Dessuten kan du jo bestille en adventskalender som er stor, sydd med tykk tråd på stort broderstoff!

F eks den som har bestillingsnummer 6340295 på sidene du nevnte (jeg holder på å brodere den nå). Kjempeenkel å sy! Eneste problemet er at det er stort å sitte å sy på. Ikke akkurat håndarbeidet du tar med på lekeplassen ;-)

Lære deg å sy.....???? Jeg er helt sikker på at korssting kan alle som vil klare! Dessuten kan du jo bestille en adventskalender som er stor, sydd med tykk tråd på stort broderstoff!

F eks den som har bestillingsnummer 6340295 på sidene du nevnte (jeg holder på å brodere den nå). Kjempeenkel å sy! Eneste problemet er at det er stort å sitte å sy på. Ikke akkurat håndarbeidet du tar med på lekeplassen ;-)

Broderi er som kakebaking her i huset; det er ikke håp for meg...

Er en skikkelig kløne til slike ting, tror ikke en gang jeg har nål og tråd i huset. Men svigermor har, hun bor ved siden av oss:-) Hun er forresten flink til å bake kaker også...

P.S. Jeg er ganske bra i senga ;-)

Heisann! jeg holder på med;

6349207

Men jeg bestilte gjennom Margareta ett eller annet, og der var den dyrere ;o(

God Jul!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...