Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Jeg eier en borretslageilighet der markedsverdi ligger rundt 1,2 mill. Har bare 150.000 i lån, så egenkapitalen er jo bra. Nå tenker jeg kanskje å skifte bolig og lurer på om jeg har sjanse til å få lån siden jeg nå er på yrkesrettet attføring? Boligen det er snakk om er en pris på 1.9 mill. Finnes det en plass/kalkulator en kan beregne hvor mye utgifter en kan regne med å få i mnd? Har aldri hatt hus før så jeg vet ikke helt hva jeg kan regne med. Huset er en vertikaldelt bolig med uinnredet loft. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Du kan få 2,5 ganger inntekten din. Trekk fra alt du har i lån fra før. 0 Siter
Florence Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 På husbanken.no finner du en lånekalkulator for norsk versjon av excel (tror også det finnes en html-versjon). Den er helt super. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.