Amiga Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Hmm... Du må gå inn på www.emode.com isteden, og klikke deg videre inn på linken der nede. "How smart are you" tror jeg det står... El primer día del curso está en el 16 de septiembre ) Gleder meg! Synes det går bedre med lesinga og tekstforståelse, det er verre når jeg skal snakke selv. Jeg husker ikke ord i mange tilfeller, og så er det vanskelig med fortid... men det skal jeg lære nå fremover Det du trenger er nok en Sevilla ferie til neste år etter kurs! ;-) Jeg har nettopp våknet så jeg tror ikke jeg tar testen enda. 0 Siter
Line Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Det du trenger er nok en Sevilla ferie til neste år etter kurs! ;-) Jeg har nettopp våknet så jeg tror ikke jeg tar testen enda. Neste år blir det Interrail! Italia - Spania - Portugal... og kanskje Østerrike og enda et land! Vet du forresten hva lungebetennelse er på engelsk? Jeg har ikke ordbok her... er det ikke pneumia, eller noe i den duren? 0 Siter
Gjest tiipii Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Neste år blir det Interrail! Italia - Spania - Portugal... og kanskje Østerrike og enda et land! Vet du forresten hva lungebetennelse er på engelsk? Jeg har ikke ordbok her... er det ikke pneumia, eller noe i den duren? . 0 Siter
Nyco Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Neste år blir det Interrail! Italia - Spania - Portugal... og kanskje Østerrike og enda et land! Vet du forresten hva lungebetennelse er på engelsk? Jeg har ikke ordbok her... er det ikke pneumia, eller noe i den duren? Pneumonia for å være nøyaktig. 0 Siter
Line Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 . Jeg vetikke... freetranslation oversetter det ikke... Er det riktig slik du skriver det? 0 Siter
Line Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Pneumonia for å være nøyaktig. Det ser mer riktig ut... men er det riktig? ;o) 0 Siter
Nyco Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Det ser mer riktig ut... men er det riktig? ;o) I henhold til Cappelen er det riktig , ja :0) 0 Siter
Line Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 I henhold til Cappelen er det riktig , ja :0) Takker og bukker!! 0 Siter
Amiga Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Neste år blir det Interrail! Italia - Spania - Portugal... og kanskje Østerrike og enda et land! Vet du forresten hva lungebetennelse er på engelsk? Jeg har ikke ordbok her... er det ikke pneumia, eller noe i den duren? Så spennende! Det er pneumonia, ta bort p og du får det spanske ordet! :-) 0 Siter
Gjest tiipii Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jeg vetikke... freetranslation oversetter det ikke... Er det riktig slik du skriver det? ehhh... tja... ) Ganske! 0 Siter
Gjest bare lei Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Hmm... Du må gå inn på www.emode.com isteden, og klikke deg videre inn på linken der nede. "How smart are you" tror jeg det står... El primer día del curso está en el 16 de septiembre ) Gleder meg! Synes det går bedre med lesinga og tekstforståelse, det er verre når jeg skal snakke selv. Jeg husker ikke ord i mange tilfeller, og så er det vanskelig med fortid... men det skal jeg lære nå fremover DE fornekter seg ikke sånne "overvåkere": "Are you male or female? What's your zipcode? How far did you go in school? Are you single or married?" Som om det der har noe med IQ å gjøre. 0 Siter
neuni Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 133. "visual mathematician". jasså. visuell matematiker. jo jo, kanskje det. 0 Siter
Bassisten Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 131 og eg er visstnok visuell matematikar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.