Gjest selje Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Hvor på tastaturet mitt bor tegnet man kan rekke tunge med? Er den dingsen ut t.h.med strek t.v. som åpenbart brukes til å rekke tunge med pr. mail noe ALLE har (på tastaturet)? 0 Siter
Lionn Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Sånn? :-Þ Alt og 0222. Bruk tallene som er til høyre på tastaturet. 0 Siter
naiv Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 :-Þ Geeeeeeeeeeeeeeeez :-þ Ooaoaoaoaoaoaoaooo 0 Siter
afytos Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Sånn? :-Þ Alt og 0222. Bruk tallene som er til høyre på tastaturet. Nå lærte jeg mye nytt her ;-Þ Men finnes det en oversikt over disse kodene på tallregisteret? Er det noen som vet, eller er det bare å prøve ut forskjellige kombinasjoner selv. Er litt lat av meg ;-) 0 Siter
Lionn Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Nå lærte jeg mye nytt her ;-Þ Men finnes det en oversikt over disse kodene på tallregisteret? Er det noen som vet, eller er det bare å prøve ut forskjellige kombinasjoner selv. Er litt lat av meg ;-) Tror det finnes, men vet ikke hvor. Jeg er også lat, men så lat er jeg faktisk ikke :-Þ 0 Siter
afytos Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Tror det finnes, men vet ikke hvor. Jeg er også lat, men så lat er jeg faktisk ikke :-Þ Er jo enig i at det kanskje er litt voldsomt lat av meg, men det virker som om det er utrolig mange kombinasjoner og da er en oversikt så utrolig mye kjappere ;-) 0 Siter
Lionn Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Er jo enig i at det kanskje er litt voldsomt lat av meg, men det virker som om det er utrolig mange kombinasjoner og da er en oversikt så utrolig mye kjappere ;-) Selvsagt. Du får legge inn en melding til birdie. Hun har helt sikkert peiling. 0 Siter
Gjest mush73 Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 http://tlt.its.psu.edu/suggestions/international/accents/codealt.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.