gnaffel-laffel Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Jeg skal reise i 4,5 måneder...blant annet en måned i Øst-Malaysia (Borneo), og en og en halv måned i Vietnam. Spørsmålet er om jeg bør ta vaksine mot japansk enchepalitt. Var på vaksineklinikken i går, og damen der var veldig usikker på om jeg skulle ta den. Noen som har noen erfaringer med denne vaksinen, har hørt at det kan være en del bivirkninger... 0 Siter
Gjest misunnelege pirrka Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Det er livsfarleg, eg vil anbefale deg å bli heime faktisk. Eg meiner, ærleg talt,kvifor reise når ein har det så greit heime?! Hmpf. 0 Siter
gnaffel-laffel Skrevet 30. august 2002 Forfatter Skrevet 30. august 2002 Det er livsfarleg, eg vil anbefale deg å bli heime faktisk. Eg meiner, ærleg talt,kvifor reise når ein har det så greit heime?! Hmpf. hehe....ja, Norge er jo et sånn artig land! 0 Siter
luffa Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 hehe....ja, Norge er jo et sånn artig land! det kommer vel ann på om du skal ut i bushen eller være i byen. Dersom du skal ut i "ingenmannsland" så ville jeg vurdert sterkt å ta den vaksina. Ikke så stor fare hvis du skal være i noenlunde sivilisert strøk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.