double Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Sitter her og koser meg med KoRn og to PC'er jeg... Andre som har en like seriøs fredagskveld? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Sitter og kurerer feberen med vørterøl, hvitløk og film. En liten avstikker innom her i ny og ne blir det også. 0 Siter
Gjest Lillelurven og Solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hei double:) Vi har en veldig seriøs fredagskveld her:)Med biffspising og god drikke. Maaaaasse god drikke. Lurven lærer meg å drikke, hehe. Men det kan ejg vist egentlig fra fær*s* 0 Siter
double Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Sitter og kurerer feberen med vørterøl, hvitløk og film. En liten avstikker innom her i ny og ne blir det også. Tja, for min del endte det opp med ostepop, cola og "Training Day" :-) 0 Siter
double Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Hei double:) Vi har en veldig seriøs fredagskveld her:)Med biffspising og god drikke. Maaaaasse god drikke. Lurven lærer meg å drikke, hehe. Men det kan ejg vist egentlig fra fær*s* Virker som du hadde en noe bedre fredagskveld enn meg.. Kanskje jeg skulle kjøpe noe godt til i kveld? Biff f.eks :-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Virker som du hadde en noe bedre fredagskveld enn meg.. Kanskje jeg skulle kjøpe noe godt til i kveld? Biff f.eks :-) Spiste godt mørnet entrecôte i går, deilig. JA, unn deg noe god mat. Håper du får en fin kveld.*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.