Jorunn Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 I rekken av anbefalinger, må jeg bare anbefale Berentsen's Pære cider. Helt fantastisk bra smak og full ble jeg og. Den beste cideren jeg har smakt i Europa til nå. Helvete hvor mange ganger jeg trykker feil i natt da ) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Den fikk jeg lyst på! Hvor mange prosent er den? I sverige er den jo bare 2,5% men det er vel en grunn til at du har de skrivefeilene så den er vel sterkere. 0 Siter
Jorunn Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Den fikk jeg lyst på! Hvor mange prosent er den? I sverige er den jo bare 2,5% men det er vel en grunn til at du har de skrivefeilene så den er vel sterkere. . 0 Siter
shandy Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Det går ikke ann å drikke seg full på pære cider vel, -å fy å pjuk. Be om å bli sjuk det jo. 0 Siter
Gjest alven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Nei fysj. Er 20 nå, no more cider på meg takk. 0 Siter
Jorunn Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Det går ikke ann å drikke seg full på pære cider vel, -å fy å pjuk. Be om å bli sjuk det jo. Å joda.... det ble lett blanding av Cider og longdrinks og da kan det bli problemer med å holde retningen etterhvert. Berentsen's Pære Cider var faktisk veldig bra. Har ikke likt cider noe særlig tidligere, men denne var utmerket. Ikke så veldig søtt og gikk ann å bøtte innpå. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Å joda.... det ble lett blanding av Cider og longdrinks og da kan det bli problemer med å holde retningen etterhvert. Berentsen's Pære Cider var faktisk veldig bra. Har ikke likt cider noe særlig tidligere, men denne var utmerket. Ikke så veldig søtt og gikk ann å bøtte innpå. Ja, cider er digg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.