Gå til innhold

Angst ?

Malice1365380372

Anbefalte innlegg

Malice1365380372

Jeg tror muligens jeg har gått på en smell rent psykisk.

Det skjedde med en gang skolen startet igjen i høst. Siden første skole dag fikk jeg skikkelig problem med magen og jeg var nesten ute avstand til og oppholde meg hjemmefra mer en ett par timer. Siden har det kommet og gått, men jeg sliter fortsatt.

Og plutselig en dag nå fikk jeg en real psykisk smell tror jeg, det suser for ørene jeg blir svimmel og småkvalm og jeg blir skikkelig dårlig bare jeg tenker på skolearbeidet jeg har foran meg.

Spesielt om kveldene når jeg er alene kommer denne angsttåka eller hva det er.

Jeg kjenner at jeg har mer og mer lyst til å bare sitte inne hjemme, men det kan vel knapt være lurt.

Er det noen andre som har opplevd noe sånt ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70147-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lina1365380363

Hei Malice!

Tror ikke du har fått en real psyk. smell, men kanskje starten på angst el.stress.

Kjenner igjen situasjonen her også...

Før jeg i det hele tatt begynte med medisiner, kjente jeg på vk.1, siste skoleåret, at jeg fikk helt "hetta" når jeg satt foten innenfor klasserommet.Jeg ble helt svimmel, begynte å småskjelve, og fikk et voldsomt "trykk" i hodet.Dette gjentok seg hver dag et helt år, men jeg gikk allikevel hver dag på skolen. Det året var et mareritt.

Siden fikk jeg hjelp av psyk. og ble ganske så frisk.

Var på arbeid hele tiden mens jeg fikk beh. for angsten.

Håper det vil gi seg og at du slipper å gå med dette.

Hvis ikke får du se om du kanskje trenger hjelp.

Masse hilsen fra............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70147-angst/#findComment-336492
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...