Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken dose bruker du?

Det at du er så trøtt kan være at du bruker for høy dose, og at du derfor kanskje burde kutte ned litt på dosen (men da må du selvfølgelig snakke med legen din om dette først).

Jeg er selv plaget med trøtthet, og går selv på antidep. Men siden jeg ikke har brukt den nye medisinen min i mer enn 2 uker, så kan det være bivirkninger.

Men i ditt tilfelle så tror jeg ikke det er bivirkninger, for de skal jo normalt gå over etter 2-4 uker, og du har jo brukt medisinen i 3 måneder.

Jeg vil råde deg til at du snakker med legen din (h*n som ga deg medisinen) og hør hva vedkommende har å si. Det er nok det beste.

Håper det går over, og at du blir mindre trøtt. Vet nemlig hvor slitsomt det er (iallefall dersom en går på skole eller jobber), når man er trøtt....selv om man sover normalt mye.

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70161-cipramil/#findComment-338257
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...