Gå til innhold

er eg gal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. vi er nok flere som er gale..:) Vet at synet på antidepressiva er delt, men selv har jeg god erfaring med det. Gikk ett år på cipramil, og det fikk meg til å slappe av mer. Jeg var mer harmonisk med meg selv. Nå er det ett par måneder siden jeg slutta, og opplever igjen det helvetet du beskriver med angst, dårlig selvtillit og sjalusi. Psykiatreren min vil at jeg skal begynne med cipramil igjen, men jeg har veldig lyst til å klare meg uten nå.. så skjønner på en måte hva du mener med at du ikke vil få antidepressiva. Du kan jo prøve å forklare fastlegen din at du ikke har spesielt lyst til å få medisin, men at du kanskje behøver å snakke med en psykolog. Ønsker deg uansett lykke til. Det er ikke alltid så enkelt å være menneske..

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70219-er-eg-gal/#findComment-337274
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...