astraia Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Fikk denne e-mail`n her om dagen. Syns den var små-morsom. Mye stemte faktisk på meg, men ta for all del ikke dette om videresending alvorlig da .) Jeg har i alle fall ikke videresendt den til 10 stykker ... Den er forresten på dansk ... > > Clairvoyant Jeanne Fairy > > > Gennemfør den her test UDEN AT SNYDE, så er den > faktisk ret sjov! > > > > > > FØLG INSTRUKSERNE! OG SNYD IKKE! ELLERS FUNGERER > DET IKKE OG DU VIL > > > FORTRYDE, AT DU SNØD!!!! > > > > > > Brug 3 minutter af dit liv og test dette - it > will freak you out!! > > > > > > Personen som først sendte dette sagde, at hendes > ønske gik i > > > opfyldelse 10 minutter efter at hun havde læst > mailen! > > > > > > > > > MEN Ikke noget med at snyde...! > > > > > > > > > Dette "spil" giver et morsomt og uforståeligt, > men sandt forløb.... > > > Ikke noget med at kigge nedad. læs og udfør en > linje ad gangen - > det > > > tager kun 3 minutter og det er da forsøget værd! > > > > > > > > > Allerførst: Få fat i pen og papir. Når du om > lidt skal vælge navne i > > > spillet, skal du være sikker på at du vælger > mennesker som du > > > virkelig kender, og følg dit første instinkt. > Ikke sidde og vurdere > > > først. > > > > > > > > > Se kun en linje ad gangen, ellers er spillet > ødelagt. > > > > > > 1. Først, skriv tallene 1 til 11 på papiret i en > kolonne nedad. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 2. Ved siden af nummer 1 og 2, skal du skrive to > tal ned - dem der > > > først falder dig ind. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 3. Ved siden af 3 og 7, skal du skrive navnene > på to personer af det > > > modsatte køn (af dig selv!). > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Ikke kigge videre (snyde...) ellers fungerer det > ikke! > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 4. Skriv navnene på hvem som helst (som venner > eller familie...) på > > > plads 4, 5 og 6 pladsen. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Ikke snyde, ellers bliver du skuffet over, at du > gjorde det! > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 5. Skriv fire sangtitler på plads nr. 8, 9, 10 > og 11. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 6. ØNSK DIG NOGET, FØR DU GÅR VIDERE TIL NÆSTE > PUNKT!! > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Og her kommer nøglen til spillet ...... > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 1. Du skal fortælle (tallet på plads 2) > mennesker om dette spil. > > > > > > 2. Personen på plads 3 er den du elsker! > > > > > > > > > 3. Personen på plads 7 er en du godt kan lide, > men ikke kan forstå. > > > > > > > > > 4. Du bryder dig mest om personen på plads 4. > > > > > > > > > 5. Personen på plads 5 er en som kender dig > vældig godt. > > > > > > > > > 6. Personen på plads 6 er din lykkes smed. > > > > > > > > > 7. Sang nummer 8, er sangen som beskriver dine > følelser for person > > > nummer 3. > > > > > > > > > 8. Sang nummer 9, er sangen som beskriver dine > følelser for person > > > nummer 7. > > > > > > > > > 9. Sang nummer 10, er sangen som fortæller dig > mest om dine egne > > > tanker. > > > > > > > > > 10. Og sang nummer 11, er sangen som bedst giver > et billede af, hvad > > > du føler om livet. > > > > > > > > > Send dette til 10 personer inden 1 time efter, > at du har læst dette. > > > Hvis du gør det, vil dit ønske gå i opfyldelse. > Hvis ikke - sker det > > > modsatte. > > > > > > > > > MEGET MÆRKELIGT, MEN DET SER UD TIL AT > FUNGERE... > > > > > > > > > > > > > Denne e-mail kan indeholde personlige oplysninger og > være fortrolig. > Hvis du modtager e-mailen ved en fejl, bedes du > returnere den til > Ledernes Hovedorganisation hurtigst muligt uden at > distribuere, > kopiere eller arkivere e-mailen. > > På forhånd tak. > > > > > > > > > > 0 Siter
carma Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 At det var på dansk var ikke akkurat det største problemet med det innlegget der... 0 Siter
Zirine Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hvis du hadde tatt deg bryet med å renskrive den før du sendte den ut her, så hadde det ikke vært fullt så slitsomt å lese. Jeg kom bare noen linjer ned. 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Gidder du å rydde litt opp før du trykker på send neste gang? Den var uleselig.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Hehe, faen at jeg ikke så den her tidligere i natt, så hadde jeg virkelig hatt noe og ta til meg 0 Siter
pamparium Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Hmmm. "Ompa til du dør" skal være den sangen som beskriver hva jeg mest føler om livet. Skummelt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.