Gå til innhold

Må eg fortelle det?

Anbefalte innlegg

Gjest Den triste

Har en noen perioder der eg blir skikkelig lei meg og over sensitiv. Er også i et forhold med verdens herligeste gutt som blir ganske forvirret når eg er litt utenfor og ikke vil fortelle hva som er galt.

Eg prøver å sjule det mest mulig, vil ikke at hva det nå er som feiler meg skal gå utover han, og eg synest at eg gjør det ganske bra.

Det eg egentlig vil er å sjerme han for det, tror han ville blitt ganske redd dersom eg fortalte at noen ganger vil eg bare dø. (vurderer ikke å ta selvmord altså, trengen ingen psykriater) Eg vil bare at han skal ha det bra og ikke bekymre seg for meg, for eg kjenner meg selv godt nok til å vite at det er bare slik eg er og at det gåt over.

Alikevel, eg sjuler jo en vesentlig del av meg..

Eg forventer ingen ting av han, vil ikke være hjemme fordi eg føler meg stygg en dag, vi skal ut som vi ble enige om, lar han sove når eg går ut å gråter og prøver alt eg kan å gjøre han lykkelig.

Mesteparten av tiden har eg det jo helt supert uansett, og eg liker faktisk å være trist en gang i blandt..

Men han kan bli litt bekymret for meg, og det kan jo dukke opp en sitvasjon der han føler at eg sjuler noe for han.

Eg vil ikke fortelle han om dette, men bør eg??

Og hvilke reaksjoner kan eg forvente meg, når bør eg si det? Vi har ikke vært sammen så lenge enda.. Og sist men ikke minst, må eg fortelle han det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70323-m%C3%A5-eg-fortelle-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den triste

ja, det må du.

jeg vet om det der. og det går til helvete om du holder kjeft, kanskje går det til helvete om du sier det og, men antageligvis ikke.

vil du vite mer så skal jeg fortelle mer, men orker ikke akkurat nå...

Han kommer jo bare til å bli bekyret og redd. Eg ville reagert på samme måte dersom han fortalte meg at enkelte netter når han sover så ønsker eg at eg var død.

Han kommer vel til å føle en ansvarsfølelse for meg som han ikke skylder meg. Eg forventer ikke noe spesial behandling fra han.

Gjest calestia

Han kommer jo bare til å bli bekyret og redd. Eg ville reagert på samme måte dersom han fortalte meg at enkelte netter når han sover så ønsker eg at eg var død.

Han kommer vel til å føle en ansvarsfølelse for meg som han ikke skylder meg. Eg forventer ikke noe spesial behandling fra han.

bekymret og redd, ja, men det får dere snakke om,

ærlighet gjelder for det meste

og bare gjennom det går veien

du kan ikke forvente at alt skal være bra, og han skal stole på deg, når han føler det er noe, men vet ikke

han kommer til å tvile på deg, det kan du gjøre noe med

eneste vei om du vil fortsette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...