Angela1365380318 Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Fikk vite i dag at nattlys olje visst nok skulle hjelpe mot depresjoner, noen som vet om dette stemmer? Eg trodde det bare gjor kroppen mykere og mer smidig eg;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Det finnes ingen holdbare undersøkelser som viser at nattlysolje hjelper på depresjon. 0 Siter
Gjest ooooooooops Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Det finnes ingen holdbare undersøkelser som viser at nattlysolje hjelper på depresjon. Nattlysolje hjelper på PMS-problemer. Jeg MÅ bruke dette for å greie dagene før mensen uten å bryte helt sammen. Prøver av og til å slutte, men det går bare ikke. Mener også å merke at jeg har best virkning av en type som heter EFAMOL. Har prøvd andre (billigere) nattlysoljer, men synes virkningen ikke er så god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.