Gå til innhold

fettforbrenning


cannie

Anbefalte innlegg

hei. er en jente som trener 4-5 ganger i uka, fettforbrenning.(pulsen på et bestemt niva 130-140) i tillegg spisert jeg veldi lite.tar chambridgekuren som proteinshake før å etter...å av å til litt brød å smågodter..men pobleme e at jeg har blitt litt feitere i det siste.e det for at kroppen holler på vann? eller hva kan det være? for spiser mindre enn det kroppen forbrenner.... Er 175 høy å veier 68kg. skulle tatt av meg noen kilo bare. råd ønskes! takk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om kroppen din tviholder på den lille næringen den får. Spis mer så oppnår du mye mer med treningen. Å trene så mye uten å spise bryter bare ned kroppen din og du blir utslitt og immunforsvaret blir svekket.

Det eneste som funker når det gjelder vektreduksjon er et sunt, balansert kosthold kombinert med trening. Det gjelder å finne en måte å spise på som du kan leve med. Alt annet gjør at du går opp igjen.

Når det gjelder fettforbrenning så må kroppen din få i seg fett for at den skal forbrenne. Du bør ha et variert kosthold med alle næringsgrupper representert og kanskje vurdere tilskudd av fettsyrer som omega3 og CLA. De kan fremskynde og forsterke fettforbrenningen når man trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufus1365380371

Helt enig med Seline.

Det er faktisk helt vilt å spise så lite som du gjør. Du bør ha ca 5 små måltider pr dag.

Som eksempel ville jeg tatt feks.

Måltid 1: Yoghurt + frukt

Måltid 2: 2 brødskiver med pålegg

Måltid 3: Frukt eller gulerot

Måltid 4: Middag bestående av fisk/kjøtt, pasta/ris + masse grønnsaker

Måltid 5: Hjemmelaget fruktsalat eller 1 knekkebrød

Selv skjønte jeg ingenting da jeg før spiste kun to måltider pr dag, men jeg gikk hverken opp eller ned i vekt.

Etter omeleggingen, har jeg gått ned 4 kilo med samme treningsmengde.

Dette er bare ment som noen enkle tips. Du må finne ut hva du liker og hva som er bra for deg.

Cambridge kuren er absolutt ikke det. Hadde du vært veldig overvektig hadde det vært noe annet!!!

Rufus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om kroppen din tviholder på den lille næringen den får. Spis mer så oppnår du mye mer med treningen. Å trene så mye uten å spise bryter bare ned kroppen din og du blir utslitt og immunforsvaret blir svekket.

Det eneste som funker når det gjelder vektreduksjon er et sunt, balansert kosthold kombinert med trening. Det gjelder å finne en måte å spise på som du kan leve med. Alt annet gjør at du går opp igjen.

Når det gjelder fettforbrenning så må kroppen din få i seg fett for at den skal forbrenne. Du bør ha et variert kosthold med alle næringsgrupper representert og kanskje vurdere tilskudd av fettsyrer som omega3 og CLA. De kan fremskynde og forsterke fettforbrenningen når man trener.

Huff.....

nå terper jeg voldsomt på seline...=(

Det er ikke meningen...

Men det er bare det at det ble lagt ut en raport om CLA som sa at det var langt fra det de lovet. En kammerat av meg brukte det men kastet det etter en stund, gav ham ingen ting.

Det sies at flere små måltider i løpet av en dag er en sikker vinner få å gå ned i vekt, det stemmer, når jeg skulle ned noe i vekt så spiste jeg flere små. Spiste aldri til jeg var mett, bare til jeg ikke var sulten. Det er ikke så ille som det høres ut..=)

Men det viktigste av allt er at du får i deg nok næring. Det er den passive forbrenningen som gjør deg slankere...

Husk at dette tar tid, det er ikke gjort på en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.....

nå terper jeg voldsomt på seline...=(

Det er ikke meningen...

Men det er bare det at det ble lagt ut en raport om CLA som sa at det var langt fra det de lovet. En kammerat av meg brukte det men kastet det etter en stund, gav ham ingen ting.

Det sies at flere små måltider i løpet av en dag er en sikker vinner få å gå ned i vekt, det stemmer, når jeg skulle ned noe i vekt så spiste jeg flere små. Spiste aldri til jeg var mett, bare til jeg ikke var sulten. Det er ikke så ille som det høres ut..=)

Men det viktigste av allt er at du får i deg nok næring. Det er den passive forbrenningen som gjør deg slankere...

Husk at dette tar tid, det er ikke gjort på en uke...

Det er mange studier som viser at CLA fungerer som en hjelper for fettforbrenningen, men det er kun påvist i studier der CLA er kombinert med trening, der kontrollgruppen har en mindre fettforbrenning enn eksperimentgruppen. Hvis man ikke trener finnes det ikke belegg for å si at CLA har noen effekt.

Det virker best med doser mellom 4-6 gram CLA per dag, avhengig av kroppsvekt og treningsmengde.

Det er linker til studier fra denne siden:

http://www.paulun.com

Det er mulig at CLA ikke virker på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er mange studier som viser at CLA fungerer som en hjelper for fettforbrenningen, men det er kun påvist i studier der CLA er kombinert med trening, der kontrollgruppen har en mindre fettforbrenning enn eksperimentgruppen. Hvis man ikke trener finnes det ikke belegg for å si at CLA har noen effekt.

Det virker best med doser mellom 4-6 gram CLA per dag, avhengig av kroppsvekt og treningsmengde.

Det er linker til studier fra denne siden:

http://www.paulun.com

Det er mulig at CLA ikke virker på alle.

Hei! Regelen er: Laaange økter, lite karbo! Og bare vann mens du driver på! Puls på 130 er OK eller kanskje litt høyt. Kan du holde den pulsen i f.eks. fem timer?

Gåing er fint (og gratis), men det tar tid. 3 timer annenhver dag vil hjelpe. Og frukt, grønnsaker, fisk og skum.melk, men lite brød og ikke søtsaker!

Er selv aldri så tynn som etter fjellferiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...