Gå til innhold

borte vekk, få meg hjem

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

får ikke kontakt med verden der ute, jeg bare svever her, rundt omkring i villfarelse.

flere uker og netter har det vart. en sammenhengende bortreise.

hva med det,

nummen tale, ingen tale,

og alt ble så mye rarere etter jeg var så mange her en dag.

livet går ikke, verden er utydelig.

jeg forsøker å gjøre levende ting, jeg vil bli virkelig, men orker ikke gjør jeg, faller sammen og sukker fordi jeg ikke klarer å være i livet.

Tankene er rare i dag, er de.

usammenhengende og sjuskete.

jeg vil ikke svinne hen.

være, vil jeg.

hjelp meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70461-borte-vekk-f%C3%A5-meg-hjem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ein periode eg hadde det veldig tungt, tillot eg meg å være litt "borte" fra verden. tidsmessig klarte eg ikkje forholde meg til fortid og framtid meir enn "i går" og "i morra". så da innstilte eg meg på nettopp det - bestemte meg for at "i dag" er alltid lørdag, for da var det alltid fredag i går og søndag i morra. så hadde eg disse tre dagene, da...i går, i dag og i morra. inni den lille leiligheten min. det var alt eg hadde plass til, og meir trengte eg ikkje, heller. etter ei stund var eg blitt roligere og friskere og hadde litt meir overskudd, slik at eg kunne slippe inn litt meir virkelighet. for meg var dette ein god måte å gjere det på, fordi det gav meg tid til å få lyst til å la litt av verden slippe inn til meg.

no inneholder verdenen min litt meir, eg har iallfall ein og annan mandag i tilværelsen :)

lytt til dine egne behov. både kroppen din og underbevisstheten din forteller deg om ting du trenger. får du følelsen av kaos - vel, så trenger du ro og eit minimum av inntrykk. lær deg signalene fra deg sjølv for når du trenger å skjerme deg sjølv.

håper dette er tanker og erfaringer som kan være til nytte!

ønsker deg nokre rolige dager :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...