Gå til innhold

Hva med de tynne ???


RedOrDead

Anbefalte innlegg

Det er en hel masse reklame og produkter for overvektige folk. Hva med de få personene som har motsatt problem?

Jeg er 21 år, 179 høy og veier ca 53 kg. Uansett hva eller hvor ofte jeg spiser så går jeg ikke opp i vekt. Heller motsatt effekt hvis jeg spiser mye.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Har vært hos mange leger med dette problemet, men de sier bare at jeg må spise lite men ofte. Tro meg, jeg har prøvd det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal ta en tur til legen og få sjekket stoffskiftet ditt. Ved for høyt stoffskifte, legger en ikke på seg selv om en spiser mye. Andre symptomer kan være bl.a rastløshet, diare, høy puls og mye varmefølelse i kroppen. Høyt stoffskifte rammer ofte yngre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vanskelig å hjelpe deg når det er som du sier at du ikke legger på deg uansett hva du spiser og hvor mye... ?? :\

Kjøp et weight gainerprodukt og drikk dette etter måltidet. Noen legger på seg av ernæringspulver også men det gjør ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå opp i muskelmasse ved å trene og ta proteintilskudd. Det er vel å foretrekke å legge på seg muskler fremfor fett, og om du har riktig kosthold og treningsprogram kan du gå opp et par tre kilo i løpet av 4-6 måneder med styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...