Gå til innhold

Klarer snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest hansen i vest.

Tårene bare renner, klarer ikke å stoppe. Ser at gulvet burde ha vært vasket, men jeg klarer ikke gjøre noe, da jeg bare gråter.

Vet ikke hva som har skjedd med meg, annet enn at jeg er tråkket på og misbrukt av en venninne.

Jeg skulle hjelpe henne til å få hjelp, men i dag er det jeg som trenger det.

Men jeg vil ikke ha hjelp, tror jeg da.

Vil bare dø, orker ikke mer.

Er alene hjemme med sønnen. Min mann er på jobb, og jeg vil ikke ringe til han, eller vil jeg det?

Jeg vil ikke leve, men jeg tør ikke å dø.

Ser på armene mine,stemmene i hodet mitt sier "kutt, kutt" men jeg vet ikke.

ja jeg hører stemmer, stemmer fra denne teite fortiden.

Stemmer som snakker til meg om hvilket menneske jeg er.

Nei jeg vet ikke noe jeg.

Vil bare vekk.

Orker ikke dette livet mer.

Men jeg er glad i min sønn, men han fortjener en bedre mor enn meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70597-klarer-snart-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hansen i vest

våg å be om hjelp! dei som står deg nær blir glade for å kunne hjelpe. men da må dei vite at du trenger det, og korleis. å be om hjelp er ikkje eit nederlag, men ein seier :)

går du i terapi av noko slag?

Hei neuni.

ja jeg går i terapi, når det er et behov, men ord låser seg på en måte når jeg er der, det funker bare ikke.

Ellers takk for svaret ditt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70597-klarer-snart-ikke-mer/#findComment-340626
Del på andre sider

Hei neuni.

ja jeg går i terapi, når det er et behov, men ord låser seg på en måte når jeg er der, det funker bare ikke.

Ellers takk for svaret ditt.

kjenner til det med ordene som låser seg. men du beskriver jo godt korleis du føler deg i innlegget her, så du -har- jo ordene :)

kanskje du kan prøve å skrive ned korleis du føler deg, evt tegne symboler for ting du ikkje finner ord for? å tegne kan være veldig ok for å få utløp for ting - eg fikk meir styring på sjølvskadinga i ein periode der eg strevde med det ved å male istedetfor. man trenger jo ikkje være flink til å tegne/male, poenget er i utgangspunktet reint terapeutisk, du trenger ikkje vise det til nokon om du ikkje vil. eg gikk i såkalt uttrykksterapi, der vi tegna og malte mykje, det gav meg ein måte å nærme meg følelseslivet på, for på den tida syntes eg det var umulig å få noko uttav det å snakke. følte at da var det bare fornuften min som kom til orde, og fornuften min ville bare gjømme alt og takle alt sjølv.

jahh...blabla.. ;) eg kan snakke lenge om dette. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70597-klarer-snart-ikke-mer/#findComment-340642
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...