Gjest Svanhild Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hei! Sitter og kjenner meg ganske skjelven. Skal snart i intervju til en jobb, og det er minst 10 år siden jeg har vært i den situasjonen... Det er et mulig spørsmål som plager meg litt.... "Er det noe du ønsker å spørre oss om?/Er det noe du lurer på?" Som regel gir bedriften vel utfylende info av ymse slag som innledning til samtalen. Hva slags spørsmål kan man stille (for ikke å virke helt uinterresert) ved slutten av samtalen??????? Noen forslag ville være fint!! ) Skjelvende hilsen 0 Siter
Gjest Svanhild Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvordan gikk det? Hei Line! ) Joda, det gikk vel på ett vis - men sååå nervøs og fomlete jeg følte meg!! Grøss... Nå får jeg bare vente å se hvordan det går videre! Takk for at du spurte - det var koselig ) 0 Siter
Line Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hei Line! ) Joda, det gikk vel på ett vis - men sååå nervøs og fomlete jeg følte meg!! Grøss... Nå får jeg bare vente å se hvordan det går videre! Takk for at du spurte - det var koselig ) *Krysser fingrene for deg* ) 0 Siter
Gjest Svanhild Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 *Krysser fingrene for deg* ) Tusen takk skal du ha!!! ) Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.