Gjest Millie Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Jeg skal begynne i gruppeterapi og lurer litt på hvordan det er. Er det noen av dere som har prøvd?Psykologen sa at jeg måtte slutte å gå til individuelle timer hos han mens jeg går i gruppen - er det nødvendig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Det er vanlig praksis basert på faglig erfaring at en ikke går i parallelle behandlinger. Det er derfor helt vanlig at psykologen din avslutter terapien mens du går i gruppeterapi. 0 Siter
rodell Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Det er vanlig praksis basert på faglig erfaring at en ikke går i parallelle behandlinger. Det er derfor helt vanlig at psykologen din avslutter terapien mens du går i gruppeterapi. Med unntak av såkallte støttesamtaler, som enkelte bruker paralellt med gruppeterapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.