Gå til innhold

Kina nina

Anbefalte innlegg

Hei på deg.

Ja, nå begynner det å nærme seg for oss i august gruppa...

Vi fikk sendt våre papirer til Kina den 14 august, syns jeg leste at deres ble sendt den 15. Stemmer det? Så spennende hvis vi ligger så nærme hverandre... Selv om vi har forskjellige foreninger bak oss, kan det jo hende vi reiser samtidig...

Vi må bare krysse fingrene for flere tildelinger...

Klem :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70681-kina-nina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte deg en mail i midten av forrige mnd. fra min mailadr. på nicklisten...har du fått den? Den mailadr. som jeg har hatt på jobben er ikke i bruk lenger, så send evt. mail til: [email protected]

Regnet med at du var på ferie siden jeg ikke har sett deg her inne på en stund.

Ja,- nå bgynner det virkelig å nærme seg tildeling for oss i augustgruppa også...Har vært veldig avslappet i forhold til dette nå i sommer, men nå kan vi jo i heldigste fall være i neste gruppe som får tildeling!!!

Uuuuuææææææ...o skrekkblandede fryd!

Har nå tatt første del av vaksinene, og neste påfylling skjer om en knapp mnd.

Endelig er vi i gang med noe konkret oppe i all ventingen...

Og tenk på heldige Noraførr da,- som endelig er i Kina og har fått møte sin lille prinsesse...

om få måneder er det vår tur!

Vi "snakkes"!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70681-kina-nina/#findComment-342891
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...