Amiga Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Kan jeg bare slette alt av filer det har funnet uten at det skjer noe galt? 0 Siter
citoyen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Det kommer an på hva du mener med "noe galt". Enkelte programmer som inneholder spyware vil slutte å virke dersom du fjerner spywaren, dette gjelder spesielt fildelingsprogrammer. Dersom du har et fildelingsprogram som slutter å virke når spywaren er borte anbefaler jeg å avinstallere det gjeldende programmet, og installere KazaaLite istedet (http://www.kazaalite.com/). Det programmet legger inn en fil som "later som" den er spyware, cd_clint.dll, så hvis du har KazaaLite installert må du sette denne filen på ignore-listen til Ad-Aware. Hvis du har vanlig Kazaa installert bør den slettes, da den er ekte spyware. 0 Siter
Amiga Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Det kommer an på hva du mener med "noe galt". Enkelte programmer som inneholder spyware vil slutte å virke dersom du fjerner spywaren, dette gjelder spesielt fildelingsprogrammer. Dersom du har et fildelingsprogram som slutter å virke når spywaren er borte anbefaler jeg å avinstallere det gjeldende programmet, og installere KazaaLite istedet (http://www.kazaalite.com/). Det programmet legger inn en fil som "later som" den er spyware, cd_clint.dll, så hvis du har KazaaLite installert må du sette denne filen på ignore-listen til Ad-Aware. Hvis du har vanlig Kazaa installert bør den slettes, da den er ekte spyware. Takk for svar, kanskje litt for sent, jeg fjernet alt av filer uten å avinnstallere KaAzA først, har det noe å si? 0 Siter
citoyen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Takk for svar, kanskje litt for sent, jeg fjernet alt av filer uten å avinnstallere KaAzA først, har det noe å si? Neida, ikke noe annet enn at Kazaa antagelig ikke fungerer nå. 0 Siter
Amiga Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Neida, ikke noe annet enn at Kazaa antagelig ikke fungerer nå. Nei, men gjør ikke noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.