Gå til innhold

Menn og legesjekk!

Anbefalte innlegg

Eh, de gjør faktisk ikke det lenger SDD. Så nå kan du trygt gå å få sjekket om du har none lumske sykdommer. :-)

De gjør det veldig mange steder, bare på faen.

Helt sant. Selv Olafiaklinikken i Oslo bruker fortsatt denne steinaldermetoden i forhold til å sjekke folk.

Jeg trenger ikke å sjekke meg da jeg vet at jeg ikke har noe sånt. En måte å sjekke seg på er trossalt også å ha sex med ett visst antall damer, la dem sjekke seg, og har ikke de clamydia så kan du banne på at ikke jeg har det heller.

Langt bedre enn en q-tips ned i urinrøret!

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

42

• SierDuDet

16

• MsSophie

12

• Streken

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Forskjellen er at det dere jenter gjør er opphissende, mens det vi gjør er grotesk.

Jeg mener... Det som gjøres med dere er hva vi ser på filmer, mens jeg til nå ikke har sett en film hvor dytter q-tipser ned i urinrøret på gutta.

Så ikke syt!

Grotesk det der ja.

Ulv I Faarikaal

Helt sant. Selv Olafiaklinikken i Oslo bruker fortsatt denne steinaldermetoden i forhold til å sjekke folk.

Jeg trenger ikke å sjekke meg da jeg vet at jeg ikke har noe sånt. En måte å sjekke seg på er trossalt også å ha sex med ett visst antall damer, la dem sjekke seg, og har ikke de clamydia så kan du banne på at ikke jeg har det heller.

Da kan du TRYGT kalle deg egoist.

*BARF*

Opphissende??! På film??!

Åssen faens filmer er det du ser på?!

*Grøsser i røttene*

Har du ikke sett (fritt oversatt til norsk): Gynokologens erobringer 1, 2 og 3?

Gynokolgen goes to Spain.

Gynekologen fucks ass.

Gynekologen goes anal, og Gynokologen meets Babewatch?

Det er alle gode filmer, så jeg vil tro at de fleste har hørt om dem.

Annonse

Forskjellen er at det dere jenter gjør er opphissende, mens det vi gjør er grotesk.

Jeg mener... Det som gjøres med dere er hva vi ser på filmer, mens jeg til nå ikke har sett en film hvor dytter q-tipser ned i urinrøret på gutta.

Så ikke syt!

*lol* - ikke mye opphissende over svette sokker, bleikfeite lår med noen blåmerker på, -uten annet på overkroppen enn en genser som man drar i....mens man helst vil ha begge beina i samme bøyle, lysstoffrør i taket, en sliten lege, og sikker på at man må fise ;:)

SER du virkelig på sånne flmer? *ler*

Gynekologen fucks ass.

Nei, der må jeg melde pass. Og hvem gynekologen min eventuelt erobrer eller hvor i verden han gjør det, sorterer IKKE under informasjon jeg gjerne vil ha om gynekologen min...

Ulv I Faarikaal

Gynekologen fucks ass.

Den ene der har jeg ikke sett, kan jeg låne den ? :-)

Ulv I Faarikaal

*lol* - ikke mye opphissende over svette sokker, bleikfeite lår med noen blåmerker på, -uten annet på overkroppen enn en genser som man drar i....mens man helst vil ha begge beina i samme bøyle, lysstoffrør i taket, en sliten lege, og sikker på at man må fise ;:)

Gummihanskehender, vinker som en flymekaniker: kom nærmere her da !! Lampe med svanehals, stor serviett å ligge på, kaldt spekel. Dra gensern lengst mulig ned.

Annonse

Jeg vet ikke om det er noen filmer som heter det jeg skrev over, men det skulle faen ikke forundre meg og isåfall tror vel alle nå at jeg ser på sånt :)

Nei, der må jeg melde pass. Og hvem gynekologen min eventuelt erobrer eller hvor i verden han gjør det, sorterer IKKE under informasjon jeg gjerne vil ha om gynekologen min...

Da bør du spørre han neste gang du snakker med han, for det der er utvilsomt veldig typisk for gynekologer, og jeg vurderte i en gang å bli gynekolog nettopp pga dette.

Da bør du spørre han neste gang du snakker med han, for det der er utvilsomt veldig typisk for gynekologer, og jeg vurderte i en gang å bli gynekolog nettopp pga dette.

AAHHHHRGH! Hvis du fortsetter å plante sånne tanker i hodet mitt så må jeg snart inn på psykforum!! ;0)

Det er i såfall gammeldags. De gjorde det før for å teste for klamydia, men nå holder det med en urinprøve. Det er ingen grunn til å stikke noe som helst opp i menns urinrør. Du kan jo alltids spørre kontordamen som tar telefonen når du bestiller time. Liker du ikke det du hører kan du ringe en annen lege.

Jeg er forøvrig enig med deg at leger er veldig forskjellige i hvordan de gjør ting. Min forrige lege insisterer på GU hvert år, mens denne lar meg slippe med hvert tredje (som er det normale). Så nå kan jeg trygt gå dit i allefall to år på rad. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...