Gå til innhold

Menn og legesjekk!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

42

• SierDuDet

16

• MsSophie

12

• Streken

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det er i såfall gammeldags. De gjorde det før for å teste for klamydia, men nå holder det med en urinprøve. Det er ingen grunn til å stikke noe som helst opp i menns urinrør. Du kan jo alltids spørre kontordamen som tar telefonen når du bestiller time. Liker du ikke det du hører kan du ringe en annen lege.

Jeg er forøvrig enig med deg at leger er veldig forskjellige i hvordan de gjør ting. Min forrige lege insisterer på GU hvert år, mens denne lar meg slippe med hvert tredje (som er det normale). Så nå kan jeg trygt gå dit i allefall to år på rad. :-)

Jeg vet at metoden er utdatert for flere år siden, men jeg mistenker at enkelte fortsatt praktiserer denne metoden som skremsel.

Nå er for øvrig ikke jeg redd for en q-tips, har da for faen stikki en nål gjennom der, så jeg regner det ikke som noe problem! :)

Jeg vet at metoden er utdatert for flere år siden, men jeg mistenker at enkelte fortsatt praktiserer denne metoden som skremsel.

Nå er for øvrig ikke jeg redd for en q-tips, har da for faen stikki en nål gjennom der, så jeg regner det ikke som noe problem! :)

En nål??? Fortell.... *gliser*

Annonse

Nei, jeg er ganske myk innvendig.

Og utvendig.

Altså, du vil ikke la din egen kjente lege som har sett tusenvis av menn nakne stikke en myk q-tips i urinrøret for å sjekke etter farlige sykdommer, men du slenger frivillig fram utstyret ditt slik at en vilt fremmed mann kan stikke en diger nål gjennom den?

Altså, du vil ikke la din egen kjente lege som har sett tusenvis av menn nakne stikke en myk q-tips i urinrøret for å sjekke etter farlige sykdommer, men du slenger frivillig fram utstyret ditt slik at en vilt fremmed mann kan stikke en diger nål gjennom den?

Det var en dame som stakk en nål igjennom, og fin var hun også (noe som selvsagt gjorde meg ekstre nærvøs..).

Jeg har ingen problemer med å slenge snabben på bordet hos legen min, men jeg kjenner han ikke.

Ærlig talt.. man flyr da ikke rundt og kjenner legene sine med mindre man er hypkonder.

Jeg kjente en litt en gang, men det var fordi jeg var inne i en "tryne på snowboard periode" og var nærmest å regne som stamkunde den vinteren, men han er død, tror jeg.

Det var en dame som stakk en nål igjennom, og fin var hun også (noe som selvsagt gjorde meg ekstre nærvøs..).

Jeg har ingen problemer med å slenge snabben på bordet hos legen min, men jeg kjenner han ikke.

Ærlig talt.. man flyr da ikke rundt og kjenner legene sine med mindre man er hypkonder.

Jeg kjente en litt en gang, men det var fordi jeg var inne i en "tryne på snowboard periode" og var nærmest å regne som stamkunde den vinteren, men han er død, tror jeg.

Nei, jeg kjenner ikke min i det hele tatt. Jeg har vært hos ham i totalt 3 minutter tenker jeg. Jeg tror han er hyggelig da.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og det rare er at de viser frem snoppen til alle og enhver på offentlige toaletter, -det gjør ikke vi! :-) I alle fall ikke jeg! hehe

La oss ta et tankeesperiment à la Ulv: å vise fram snoppen kan ha ulike konsekvenser avhengig av hvilken alder man er i, hvilken sivilstaus man har, til hvem man viser den og når/hvor. Kom med eksempler !

vise den til barn når man er barn, er OK, Men ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...