Gjest trixus Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvordan kommer man seg dit (med tog fra Oslo) og er det noen som vet hvor lenge de har åpent? 0 Siter
Tornerose Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 De har åpent fra 10-20 på hverdagene og 9-18 på lørdagene. Toget stopper på Strømmen Stasjon son ligger rett ved senteret, Toget går 12/42 over hver time fra Oslo S. Det går også direktetog 34 over hver time, også fra Oslo S. 0 Siter
laban Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 http://www.olavthonshopping.no/strommen/?sc=7&action=beliggenhet Åpningstidene ligger under "Service". 0 Siter
Gjest trixus Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 De har åpent fra 10-20 på hverdagene og 9-18 på lørdagene. Toget stopper på Strømmen Stasjon son ligger rett ved senteret, Toget går 12/42 over hver time fra Oslo S. Det går også direktetog 34 over hver time, også fra Oslo S. Nå er jeg veldig dum da, men i hvilken retning ligger Strømmen, dvs. hva er endestasjonen på togene dit? 0 Siter
laban Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Nå er jeg veldig dum da, men i hvilken retning ligger Strømmen, dvs. hva er endestasjonen på togene dit? Lillestrøm 0 Siter
Tornerose Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Nå er jeg veldig dum da, men i hvilken retning ligger Strømmen, dvs. hva er endestasjonen på togene dit? Du tar toget som går til Lillestrøm. 0 Siter
Gjest trixus Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Du tar toget som går til Lillestrøm. Takk for hjelpen, da finner jeg nok fram. Og laban - takk for linken, greit å se hvilke butikker som finnes der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.