Gå til innhold

Ville vært gledelig med noen råd, også fra NHD

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gutt.

Akkurat nå er jeg i en depresjon, og jeg begynner å bli utrolig lei av det. Jeg vil gjerne få gjort noe med det. Jeg planlegger å fortelle det til foreldrene og vennene mine, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Det er spesielt mamma og pappa jeg vil vite om. Det jeg har tenkt å gjøre, er å fortelle det til de begge to om hva jeg har gjennomgått, grunn til hvorfor jeg sunket ned i en depresjon og virkningene av det. Jeg har også tenkt på å la dem stille spørsmål til meg om hvorfor jeg har oppført meg så merkelig i visse situasjoner osv.

Det ville ha vært kjempefint om noen med slike erfaringer har kunnet gitt meg råd om hvordan jeg bør fare frem og om måten min kanskje kan være lur? Det er også slik at jeg føler en slags skam over at jeg er deprimert, og det hindrer meg veldig mye for å si fra. Kan det være at jeg redd for at de skal se på meg som svak? At jeg skjemmes av det? Jeg føler det egentlig ikke slik, men likevel skammer jeg meg.

Håper noen kan svare på mine spørsmål! Det ville ha vært kjempefint! Takk!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...