sakarias Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg lurer på hva slags mat som gir løs mage og hva som gir fast mage..og hvis en har løs mage..hva gir fast mage? ... (jeg vil helst ikke at folk som vet at de ikke har peiling svarer..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ica Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 jeg får kun hard mage de gangene jeg drikker for lite. Ellers er det rimelig løst, nesten for løst...og jeg spiser mye frukt og grønnsaker, grovt korn nøtter bønner..bla. Så jeg vil ihvertfall tro slike ting gjør magen løs. Har dessuten hørt at også kaffe skal gjøre det. Ellers så er det jo kjent da at hvitt brød, pasta, hvit ris binder magen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Du kan få midler mot både løs og fast mage på apoteket, reseptfritt. Hvilke matvarer som gjør hva vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 har lært at fiber hjelper mot løs mage og ting som inneholder blåbær, feks blåbærsaft hjelper mot løs mage, den skal visst binde ting sammen. har du problemer med å få avføring så drikk mye vann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.