Gjest poppe Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Er disse fryktelig fetende? Og er det noe forskjell på Maarud sine og de andre amerikanske? Håper det finnes noen her som har en idè om dette. Jeg holder på å bli hekta, og innbiller meg at det vil synes hardt for vekta :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hehehe...jeg var også hekta på det da jeg var gravid ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poppe Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hehehe...jeg var også hekta på det da jeg var gravid ;o) jeg er ikke gravid, da.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Ostepop er ca like fett som potetgull. Hvis du switcher til potetskruer sparer du endel fett. Hold deg til en dag i uken du kan spise sånt, prøv å være konsekvent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Ostepop er ca like fett som potetgull. Hvis du switcher til potetskruer sparer du endel fett. Hold deg til en dag i uken du kan spise sånt, prøv å være konsekvent Saltstenger har bare 3% fett..! Ostepop, som du sier, og mikropopcorn er blant verstingene - i klasse med vanlig potetgull eller verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.