Gå til innhold

Turen går til Cali lørdag!!

Anbefalte innlegg

Nå har me fått bestillt billettar til våre store Colombiareise, me reiser frå Gardermoen sundag morgon (15/9) Sidan me bur på vestlandet må me inn til "storbyen" og overnatte der til sundag. Reiser så via Paris til Bogota. Overnatter i Bogota og reiser til Cali mandag; kl 1730 lokal tid får me vår Caliprinsesse.

Sommarfuglane kjennest godt nå ja! Me gler oss, er spente og nervøsne og alt på ein gong.

Er det nokon med Calitilknytning som vil ha sendt med oss småting til folk de kjenner/ barnehjem etc. tar me gjerne med. Send meg ein mail på

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71556-turen-g%C3%A5r-til-cali-l%C3%B8rdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker dere en skikkelig god tur, og lykke til!

Tenker ofte når jeg leser om alle som har fått tildeling eller reisebeskjed, at vi er UTROLIG heldige som får oppleve disse store reisene. Det jeg liker ekstra godt er at pappa kan være med på akkurat samme måte som mamma.

Uansett: KOS dere masse på hentereise, og ta med dere hjem en masse herlige minner (som kanskje vi som venter kan få drømme oss bort i... ?)

Klem ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...