Gå til innhold

Akupunktur mot kviser?


Gjest Gitarnerd

Anbefalte innlegg

Gjest Gitarnerd

Hey... eg er ein 18 åring som har slete med kviser sidan eg var ca 11-12... har gått igjennom alt av behandling, da meiner eg ALT. Naturmedisin, alle kremar, tablettar og til og med Roaccutan. Sistnevnte gjorde meg enda verre, enda opp med eit ansikt som såg ut som ein tomat med millionar små gulrøde prikker på. Var innlagt på Haukeland ved ein anledning, blei ikkje betre av dette. Etter at eg kutta ut ALL medisin av nokon form har eg blitt overkommeleg bra, men eg ser fortsatt ganske fel ut. Men no har eg blitt satt på ein behandling med akupunktur. Kan dette hjelpe mot kviser?? Er veldig skeptisk, redd for å bli skuffa igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...