Gjest Miss77 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Er inne i en periode med depresjoner. Orker ikke lage mat og orker nesten ikke spise. Er LEI frossenpizzaer. Tror jeg trenger litt vitaminer. Er så trøtt og slapp hele tiden. Sover sinnsykt mye. Jeg vet jeg burde spise og få vitaminer og sånn gjennom mat, men hva slags vitamintilskudd burde jeg ta når jeg er i slike perioder som jeg er i nå? Huff... dette hørtes sikkert sykt ut, men det er helt seriøst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Dette er enkelt: Frukt, grønnsaker, grovt brød med ost, syltetøy og kjøtt, fisk og litt rent kjøtt, ris, pasta, yoghurt / biola samt juice og litt melk hvis du er ungdom. Si høyt minst 17 ganger: Aldri mer frossenpizza (bortsett fra i bakrus). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 KostPluss er et bra multivitamintilskudd. Du bør også få i deg omega 3. Da har du et fint basistilskudd. Det er vanskelig å ha et variert nok kosthold hvis man er travel, eller er slapp. Du kan evnt. ta ekstra C-vitamin hvis du føler at immunforsvaret trenger et lite kick. C-vitamin er også bra for reparering av blodårer (kapillærene spes.) og muskler, så hvis du trener mye kan det være lurt å ta C-vitamin av den grunn også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.