Gå til innhold

Likegyldig land...

Anbefalte innlegg

Gjest La Cienega

Nå har det vel vært ett par uker som jeg har vært sur, sint, lei, likegyldig, irritert, ikke følt noe av noe slag etc. Livet mitt består liksom bare av hverdag, er det sånn det skal være? At jeg skal gå på jobb, hente barn, lage middag, vaske, rydde, lese en bok, sove og det samme om og om igjen?

Jeg kjeder meg!

Jobben er dritt, barna er slitsomme (eller jeg er sliten), mannen er frustrert fordi jeg aldri forteller hva som er i veien. Men det vanskelig å hele tiden forklare alt.. jeg er lei, lei og atter lei.

Er dette mannen for meg? Er dette livet for meg? Er det verdt alt strevet? Skal jeg bare stikke, fra mann og barn? Trenger de egentlig meg? Trenger jeg egentlig dem? Eller skal jeg rett og slett bare dø litt? Man kan vel ikke dø bare litt.. Men bare forsvinne litt hadde vært godt, rømme for ett par måneder hvor ingen visste noe om en og bare slappe av....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72174-likegyldig-land/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens dere rømmer en liten stund, kan jeg ta over både deres menn og barn jeg, for det mangler jeg.

Jeg har derimot alt dere lengter etter. Masse tid til meg selv, ingen krever noe av meg. Ingen roper mamma, ingen mann snakker til meg. Kan hvile hver kveld, og hele helga om jeg vil. Har penger og kan dra hvor jeg vil, når jeg vil.

Kjedelig og være alene også, og det kan man ikke rømme vekk fra heller :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72174-likegyldig-land/#findComment-353512
Del på andre sider

Mens dere rømmer en liten stund, kan jeg ta over både deres menn og barn jeg, for det mangler jeg.

Jeg har derimot alt dere lengter etter. Masse tid til meg selv, ingen krever noe av meg. Ingen roper mamma, ingen mann snakker til meg. Kan hvile hver kveld, og hele helga om jeg vil. Har penger og kan dra hvor jeg vil, når jeg vil.

Du kan jo finne noen da!

Tror det er lettere å få et forhold til å rusle behagelig rundt når man er litt eldre når det starter.

EGENTLIG så tror jeg ikke vi er skap til å ha EN mann hele livet. Fra naturens side tror jeg det ville fornuftig å ha en kjæreste/mann i ungdommen, en annen til å få og oppdra barn med og en tredje til å nyte alderdommen med. Kanskje faktisk en mellom annen og tredje her også. Blir vel litt lenge med sistemann ellers.

Det er unaturlig å leve et helt liv med ett menneske. Vi utvikler og forandrer ogg hele tiden og seltt ikke bestandig i samme retning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72174-likegyldig-land/#findComment-353537
Del på andre sider

Annonse

Du virker sikkelig bortskjemt.

Vær glad og lykelig at du har:

* jobb

* mann

* barn

Hva trenger man mer?

Du må tenke at det er så mange mennesker som ikke har alt som du har, eller ingen av delene.

Ta deg sammen, og sjerp deg!

Ro i sjelen er det hun trenger!

Er du dum som ikke skjønner det? Er en ikke rolig inni seg så klarer enn nettopp ikke sette pris på alle de tinga en har. Alle de tinga de flste her i Norge har alt for mye av. Tror det er det som er problemet for mange. Faktisk så skulle jeg ønske jeg bodde i et lang der de ikke har så mye. De har ofte mer menneskelighet seg imellom. Men har du blitt bitt av det materielle her opp hos oss er det veldig vanskelig å konvertere. For ikke snakke om at vi har for mye stress, av det vonde stresset.

Bortskjemt kan du være sjøl! Forresten så er vel alle her opp i det høye nord det på en eller annen måte. Men vi lever som vi lærer vet du!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72174-likegyldig-land/#findComment-354117
Del på andre sider

Gjest Blablablabla

Ro i sjelen er det hun trenger!

Er du dum som ikke skjønner det? Er en ikke rolig inni seg så klarer enn nettopp ikke sette pris på alle de tinga en har. Alle de tinga de flste her i Norge har alt for mye av. Tror det er det som er problemet for mange. Faktisk så skulle jeg ønske jeg bodde i et lang der de ikke har så mye. De har ofte mer menneskelighet seg imellom. Men har du blitt bitt av det materielle her opp hos oss er det veldig vanskelig å konvertere. For ikke snakke om at vi har for mye stress, av det vonde stresset.

Bortskjemt kan du være sjøl! Forresten så er vel alle her opp i det høye nord det på en eller annen måte. Men vi lever som vi lærer vet du!

hvis jeg har altfor mye av en slags...så er det regninger som jeg ikke klarer å betale i tiden.. på grunn av lite lønn

.. og jeg har høyskole

Det er sant, altfor mye gir uro i sjelen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72174-likegyldig-land/#findComment-354172
Del på andre sider

Tror jeg takker ja til det tilbudet! Det er to flotte gutter jeg har, så du blir sikkert fornøyd.

Og så blir jeg fornøyd med bare å forholde seg til meg. Kan jeg attpå til reise avgårde uten å tenke på kostnadene er det nesten for godt til å være sant.

Men, jeg vet at gresset altid ser grønnere ut på den andre siden. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72174-likegyldig-land/#findComment-354437
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...